Pazar 10.04.2016
Son Güncelleme: Pazar 10.04.2016

Doğuş ‘trafikte çocuk güvenliği’ne sahip çıkıyor

Doğuş Otomotiv, trafikte çocuk güvenliği için yeni bir inisiyatif başlattı. Hedef, ailelerin sadece % 23’ünün çocuk koltuğu kullandığı Türkiye’de konuya dikkat çekmek

Doğuş Otomotiv'in kurumsal sosyal sorumluluk plaftormu Trafik Hayattır, çocukların güvenliği için yeni bir inisiyatif başlattı. Hedef, Türkiye İstatistik Kurumu'nun 2014 verilerine göre yılda 413 çocuğun kaza yerinde hayatını kaybettiği Türkiye'de daha güvenli seyahat hakkında bilinçlenme yaratmak. "Trafikte Çocuk Güvenliği" adındaki çalışmanın ilk adımında önemli bir araştırmaya imza atıldı. Araçta Çocuk Güvenliği adındaki araştırma İzmir, İstanbul ve Ankara'da 3 bin kişiyle görüşülerek yapıldı. Buna göre Türkiye'de ailelerin sadece yüzde 23'ü çocuk koltuğu kullanıyor. Bunların yüzde 93'ü ise üç yaşından sonra çocuklarını normal araç koltuğuna oturtuyor.
50 BİN ÇOCUK YARALANIYOR
Projeye Loughborough Üniversitesi öğretim üyeleri Prof. Dr. Serpil ve Prof. Dr. Memiş Acar çifti çalışmalarıyla destek veriyor. Ayrıca ünlü psikolog Prof. Dr. Üstün Dökmen de bilinçlenme yolculuğunda proje ekibinin yanında yer alacak. Türkiye'de trafik kazalarında en fazla hayatını kaybeden ikinci grubun 5-14 yaş arası çocuklar olduğunu belirten Doğuş Otomotiv CEO'su Ali Bilaloğlu, "Yılda 50 bine yakın çocuk trafik kazalarında yaralanıyor. Bu nedenle trafik güvenliğinde çocuklar ve ailelerine yönelik çalışmalar hayati önem taşıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.