Giriş Tarihi: 11.4.2016

Hüngür hüngür ağlatan bağış

Toyota bayileri, örnek bir davranış sergileyerek ‘ödül gezisi’ için kullanılacak 3 milyon TL’yi bağışladı. Bağış törenine katılanlar gözyaşlarını tutamadı

Toyota Türkiye bayileri, örnek bir davranışa imza attı. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış tarafından planlanan 'Bayi Ödül Gezisi' için kullanılacak 3 milyon TL tutarındaki bütçeyi bağışladılar. Türkiye genelindeki 58 Toyota bayisinin ortak kararıyla yapılan bağış, Mehmetçik Vakfı, Zihinsel Yetersiz Çocukları Yetiştirme ve Koruma Vakfı (ZİÇEV) ve LÖSEV kurumlarına yapıldı. Toyota'nın Kartal'daki genel müdürlüğünde düzenlenen törenle 3 milyon TL'lik bağış, üç kuruma birer milyonluk çekler olarak; Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt ve Toyota bayileri tarafından takdim edildi. Vakıf başkanları tarafından törende yapılan konuşmalar duygusal anlara yol açarken, salonu dolduran Toyota Türkiye yöneticileri ve bayilerin temsilcileri göz yaşlarını tutamadılar. Ali Haydar Bozkurt, bağış kararını alan tüm bayilerle onur ve gurur duyduğunu söyledi. 50 bin satış hedefinin geçilmesi halinde bayilere ödül gezisi hediye sözü verildiğini hatırlatan Bozkurt, "2015 sonunda hedefimize ulaştık. Bayilerimiz bir toplantıda kendi aralarında almış oldukları bu kararı bize bildirdiler. Çok duygulandım. Bayilerimize 'Toyota Kahramanları' diyordum. Şimdi bu söylemimin ne kadar doğru olduğunu bir kere daha gösterdiler" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.