Perşembe 28.04.2016

‘E-maillerimiz bile kontrol edildi’

Rekabet Kurulu'nun trafik sigortası pazarında faaliyet gösteren 33 şirket hakkında "yüksek fiyat" uygulandığı gerekçesiyle açtığı soruşturmada, e-mailler de inceleniyor. Soruşturmada henüz bir sonuç alınamadığını belirten Allianz Türkiye CEO'su Aylin Somersan-Coqui, "33 şirket araştırılıyor. Bizim de e-maillerimiz incelendi" dedi. Bireysel Emeklilik Sistemi'nde (BES) üzerinde çalışılan otomatik katılım hakkında da konuşan Coqui, sigorta şirketlerinin 2017'ye hazırlık yaptığını belirtti. BES'te işveren payının olmasının sistemi güçlendireceğini söyleyen Coqui, sigorta sektörünün en büyük oyuncularından biri olan Allianz Türkiye'nin, 2015'te yüzde 23.5 büyüdüğünü açıkladı. Coqui, brüt primlerde 4.6 milyar TL'ye ulaştıklarını söyledi.
RÖNESANS'TAN SAĞLIĞA 4.7 MİLYAR EUROLUK YATIRIM
Rönesans Holding'in grup şirketlerinden Rönesans Sağlık Yatırım, kamu-özel ortaklığı modeli (PPP) ile yürüttüğü 5 hastane ve birkaç ile yayılan sağlık kompleksi projesi için, 2020 yılına kadar 4.7 milyar euroluk yatırım yapacak. PPP Healthcare Summit 2016 Zirvesi'nde konuşan Rönesans Sağlık Yatırım CEO'su Kaan Ekermen, toplam 3.2 milyon metrekarelik proje inşa edeceklerini söyledi. Şu anda 6 proje ve 9 bin 500 adetlik yatak sayısıyla sektördeki en büyük oyuncu olduklarını vurgulayan Ekermen, "İhalesi yapılacak yeni projeleri de değerlendirerek sektördeki liderliğimizi devam ettirmek istiyoruz" dedi. Zirvede konuşan Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş de, Türkiye'de hastanelerin hızlı bir şekilde yenileme sürecine girdiğini ifade etti. Gümüş, "Türkiye önümüzdeki 3 yılda ciddi ölçekte cihaz alımı yapacak. Sadece şehir hastanelerinin alacağı 8-10 kalem görüntüleme cihazının maliyeti 2 milyar dolar. Hastanelerde kullanılacak malzemelerin Türkiye'de üretilmesini teşvik edecek çalışmayı da başlattık" diye konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.