Sigortacılığın odağı dijital dönüşüm olacak
Dijital teknolojinin tüm iş süreçlerinin merkezinde olduğunu söyleyen Axa Sigorta İcra Kurulu üyesi Yavuz Ölken, teknolojinin müşteri memnuniyeti oluşturmada itici güç olduğunu belirtti
"GELECEĞE HAZIR OLMAYI HEDEFLİYORUZ"
"Axa Sigorta, son 10 yılda dijital teknolojiyi iş modelinin en temel odak noktası, ürün ve hizmetlerinin sunumunda ise, hız, maliyet minimizasyonu ve yüksek memnuniyet gibi hedeflerin gerçekleşmesinde itici motor gücü olarak gördü" diyen Ölken, sözlerini şöyle sürdürdü: "Müşterilerimize ve dağıtım kanallarımıza sağladığımız dijital olanaklar sayesinde sektörün birkaç adım önünde olduk. Bugün ise, dijital teknolojiyi tüm iş süreçlerimizi tasarlarken koşulsuz merkeze koymaktayız. Türk şirketlerinin olası sigorta gereksinimlerini bugünden tasarlamayı ve geleceğe hazır olmayı hedefliyoruz."
EN SON HABERLER
- 1 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 2 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 3 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 4 Memura disiplin affı
- 5 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 6 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak
- 7 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 8 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 9 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 10 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi