Salı 10.05.2016

39.Yapı Fuarı bugün açılıyor

39 yıldır Türk yapı sektörünün ve bölgenin en büyük fuarı Yapı Fuarı - Turkeybuild İstanbul bugün kapılarını açıyor. 14 Mayıs’ta sona erecek fuarı 111 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor

YEM Fuarcılık tarafından düzenlenen, dünyanın beş büyük yapı fuarından biri olan, Türkiye'nin de içinde bulunduğu Balkanlar, BDT ülkeleri, Ortadoğu ve Kuzey Afrika'yı kapsayan bölgenin en büyük yapı malzemeleri fuarı Yapı Fuarı - Turkeybuild İstanbul, 39 yıldır yapı dünyasının uluslararası buluşma noktası olmayı sürdürüyor. Bu yıl 10-14 Mayıs'ta Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek fuar, 100.000 metrekarelik 14 salon ve açık alanda, 1.250 üretici firmanın en yeni malzemelerini, teknoloji ve hizmetlerini 111.000 ziyaretçiyle buluşturacak. Bu yıl içeriği daha da zenginleştirilen "İş Geliştirme Platformu" etkinlikleriyle 39. Yapı Fuarı - Turkeybuild İstanbul, sektöre yeni pazarlar kazandırma konularında fayda yaratarak ülke ekonomisine katkı sağlayacak. Fuar süresince düzenlenecek olan "Mimarlık ve Mimarlık Kültürü Etkinlikleri" ise sektöre bilgi akışı sağlayacak.
Konuk bölge Afrika Projesi
Fuarın "İş Geliştirme Platformu" etkinliklerinden beş yıldır başarıyla sürdürülen Konuk Ülke Projesi'nde bu yıl ilk kez bir ülke yerine, Türk yapı sektörünün hedef pazarları arasında yer alan Afrika Bölgesi ağırlanıyor. "Konuk Bölge Afrika Projesi" başlığı altında gerçekleştirilecek etkinliklerde yeni pazarlar arayışındaki Türk yapı sektörünün potansiyel büyüme alanlarından olan Kenya, Nijerya ve Mozambik değerlendirilecek. Proje kapsamında fuar sırasında düzenlenecek olan "Türkiye - Afrika İnşaat Forumu"nun ardından, bu üç ülke ve kıtanın önemli pazarlarından gelecek satınalma heyetleri fuar katılımcılarıyla "İkili İş Görüşmeleri Toplantısı"nda bir araya gelecek. Projeyle, yılda toplam 35 milyar dolar inşaat malzemesi ithal eden Kenya, Nijerya ve Mozambik'in, artan inşaat harcamalarıyla Türkiye inşaat malzemeleri ihracatının büyümesinde etkili olması amaçlanıyor.
Hedef pazar İran
Türk yapı sektörünü bu yıl farklı etkinlikleriyle buluşturacak fuarın yeniliklerinden biri de Kalekim'in desteğiyle gerçekleştirilecek olan "Hedef Pazar Projesi" olacak. "Hedef Pazar Projesi"nde ambargonun kalkmasıyla Türk yapı sektörünün gözde pazarlarından biri olan İran değerlendirilecek. Proje kapsamında düzenlenecek "İran - Türkiye İnşaat Forumu ve İkili İş Görüşmeleri Toplantısı"nda, hedef pazar İran'daki iş fırsatları paylaşılacak ve ülkeden gelen satınalma heyetleriyle Türk inşaat malzemesi üreticileri bir araya getirilecek.
4 farklı etkinlik düzenlenecek
Bu yıl dört farklı etkinlik düzenlenecek. Bu etkinlikler arasında Türkiye'ye ilk kez gelecek olan, "Asya'nın yükselen yıldız tasarımcısı" olarak nitelenen dünyaca ünlü, RIBA ödüllü Mimar Chris Bosse'nin, "Geleceğin Şehri: Kentsel Çevrede İnsan, Teknoloji ve Doğanın Sinerjisi" başlıklı bir konferansı öne çıkıyor.
İkili iş görüşmeleri yapılacak
Fuarın İş Geliştirme Platformu etkinliklerinden biri olan ve T.C. Ekonomi Bakanlığı koordinatörlüğünde Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri (OAİB) ile birlikte organize edilen "Yurtdışı Alım Heyetleri İkili Görüşmeleri" bu yıl 40 ülkenin katılımıyla gerçekleştiriliyor ve firma yetkilileri Türk yapı sektörü malzeme üreticileriyle karşılıklı iş görüşmelerinde bir araya getiriliyor. Katılımcı ülkeler arasında şunlar var: Almanya, Avusturya, Azerbaycan, Bangladeş, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE), Brezilya, Bulgaristan, Cezayir, Fas, Gürcistan, Irak, İngiltere, İran, İspanya, İsviçre, İtalya.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.