Salı 10.05.2016 00:00
Son Güncelleme: Salı 10.05.2016 17:01

Bu bölgede kiralar 3000 liradan başlıyor

İstanbul’un köklü merkezlerinin ortasında yer alan ve sahil şeridiyle de çok kıymetli olan Kabataş – Fındıklı bölgesi, Taksim, Dolmabahçe gibi köklü merkezlerin tam ortasında yer alan, bir ucuyla da Eminönü hattına bağlantısı bulunan, bankalar ve sigorta firmaları başta olmak üzere köklü pek çok kurumun yıllardır yer aldığı noktalardan biri, bu bölgede ofis kiraları ve satış değerlerinin son bir yıldır 3000 lira bandında seyrediyor.

KOBİ SAYISINDA ARTIŞ YOK

İstanbul Ticaret Odası istatistiklerine bakıldığında son bir yılda açılan KOBİ sayısında ciddi bir artış görülmüyor. Artış oranı yüzde 4 - 4,5 seviyesinde. KOBİ'lerin e-ticaret yoluyla elde ettikleri kazançlarda yüzde 60 oranında artış görülüyor. İşte bu nedenle çok merkezi lokasyonda yer almak önemli ancak ana koşul değil. Bu nedenle Kabataş – Fındıklı gibi sıkıntılı hatta girmektense yine şehir merkezinde Kağıthane gibi proje bölgelerinde, minimal büyüklükteki çok donanımlı ofis katları tercih ediliyor.

KİRALIKLAR 3.000 TL - 3.500 TL CİVARINDA

Kabataş ve Fındıklı bölgesinde 100 metrekare bir manzaralı ofisin kiralık fiyatı 3.000 TL – 3.500 TL civarında. Satılıklarda fiyat 650.000 TL – 1.000.000 TL aralığında seyrediyor. Oysa tüm sosyal donatılarıyla yapı açısından çok daha nitelikli bir ofisi Kağıthane gibi lokasyonlarda 2.500 – 3.000 TL aralığında bulabilmek mümkün oluyor. Bu nedenle bu taraflara kayış söz konusu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.