Salı 17.05.2016
Son Güncelleme: Salı 17.05.2016

Şampiyonluk 145 milyon eritti

Ligde şampiyon olan Beşiktaş’ın borsadaki hisseleri kâr satışlarıyla yüzde 12.58 düştü. Piyasa değeri de 145 milyon TL birden eridi

Spor Toto Süper Lig'in son iki haftasına şampiyonluğun en büyük adayı olarak giren Beşiktaş, bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Piyasalarda oluşan şampiyonluk beklentisi ile hızla değer kazanan Beşiktaş hisselerinde, şampiyonluğun ardından dün kâr satışları geldi. Osmanlıspor karşısında aldığı galibiyet sonrasındaki ilk iş gününde kulübün hisseleri güne yüzde 5 düşüşle başladı. Gün içinde kayıp daha da derinleşince devre kesici sistemi uygulandı. Buna rağmen hisseler günü yüzde 12.58 düşüşle kapadı.
DEĞERDE İKİNCİLİĞE GERİLEDİ
Beşiktaş'ın borsadaki değeri de 1 milyar 145 milyondan 1 milyara düştü. Böylece piyasa değerinde liderlik koltuğunu da Fenerbahçe'ye tekrar kaptırmış oldu. Fenerbahçe'nin piyasa değeri dün 1 milyar 71 milyon TL'den, 1 milyar 53 milyona geriledi ancak yine de Beşiktaş'ın üzerinde tutundu.
KUPA VE ŞAMPİYONLUK FENERBAHÇE'Yİ DE ERİTTİ
Beşiktaş'a şampiyonluğu kaptıran aynı zamanda THY Avrupa Ligi Dörtlü Finali'nin final maçında Rus temsilci CSKA Moskova'ya uzatma bölümünde 101-96 yenilerek ikincilikte kalan Fenerbahçe'nin borsadaki hisseleri dün yüzde 1.74 değer kaybetti. Buna rağmen Fener, piyasa değerinde liderliğe çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.