Giriş Tarihi: 17.5.2016

TÜBİTAK teşvikinde banka modeli tuttu

Bürokratik hantallıktan kurtulmak isteyen TÜBİTAK’ın özel sektör ile başlattığı iş modelleri başarıya ulaştı. Teşvik çarkına giren ilk banka olan TEB, girişimcilere ikinci kez aracılık edecek

Milyarlık bütçesiyle KOBİ ve girişimcilere destek olan TÜBİTAK'ın teşvik modellerindeki yenilenme dalgası devam ediyor. TÜBİTAK'ı bir ödeme merkezi olmaktan çıkarıp asli görevi olan bilime çekmeyi hedefleyen ana stratejisi doğrultusunda artık özel bankalar da etkin şekilde devreye alınmaya başlandı. TÜBİTAK geçen yıl BiGG (Bireysel Genç Girişim) Çağrısı kapsamında girişimcilerin, doğrudan TÜBİTAK yerine kurumun seçtiği kuruluşlardan eğitim ve mentorluk hizmetlerini almalarının önünü açmıştı. 17 kuruluş arasındaki ilk banka ise TEB oldu. Banka ilk dönemde 15 girişimcinin 150 bin TL'ye kadar geri ödemesiz hibe desteği almasına aracılık etti. TÜBİTAK'ın ilk kez denediği teşvik modeli başarılı olunca aynı modelle ilerleme kararı geldi. Girişimcilik alanındaki uzun soluklu çalışmalarının bu iş birliğinde etkili olduğunu belirten TEB KOBİ Bankacılığı Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı ve Genel Müdür Vekili Turgut Boz, "TEB Girişim Bankacılığı ile elde ettiğimiz bilgi birikimi sayesinde TÜBİTAK'tan hibe almak isteyen girişimcilerin başvuru yapabildiği kuruluşlar arasında tek banka olmayı başardık. Bu bizim için çok önemli. Yeni dönemin startı verildi. Son başvuru tarihimiz 31 Mayıs" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.