Son Güncelleme: Çarşamba 18.05.2016
Watergarden yılda 300 milyon dolar kazandıracak
MARKALARLA GÖRÜŞÜYOR
Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, "Yılda 15 milyon ziyaretçi hedefindeki Watergarden İstanbul'un Türk ekonomisine yıllık 300 milyon dolar katkıda bulunacağını öngörüyoruz" dedi. Ziylan, Anadolu'nun yerel markalarını da merkeze getirmeyi hedeflediklerini, dünyaca ünlü markalarla da görüşme yaptıklarını söyledi. Projede yer almak için birçok markanın sırada beklediğini açıklayan Ziylan, "Şu an yüzde 70 doluluğa ulaştık. Projemizdeki metrekare kiraları 15 dolardan başlıyor" diye konuştu.
İŞ DÜNYASI BİR ARAYA GELDİ
Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan'ın ev sahipliğinde önceki gün düzenlenen özel bir davette iş ve siyaset dünyasından önemli isimler bir araya geldi. Watergarden'da nostalji sokağı, taze pazar, restoranlar, cafe ve bistrolar, food court, sinema, tiyatro, kültür ve eğlence alanlarının her birinde farklı konsept ve markalar olacak. Kaşıbeyaz, Huqqa, Günaydın, Sütiş, Simit Sarayı gibi Türkiye'nin önde gelen yeme-içme markaları da Watergarden çatısı altında olacak.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. DENİZLİ 7. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
- 2 T.C. KANDIRA (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU
- 3 T.C. İSTANBUL 7. SULH HUKUK MAHKEMESİ
- 4 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 5 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 6 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 7 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 8 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 9 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 10 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek