Çarşamba 08.06.2016

MetLife’ın fon büyüklüğü 1 milyar lirayı aştı

Bireysel Emeklilik Sistemi'nde toplam fon büyüklüğünü 1 milyar liranın üzerine eriştiren MetLife Türkiye, 2016 yılının ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı. Hayat ve ferdi kaza sigortalarındaki prim üretimini geçen yılın aynı dönemine oranla %41 artırarak 110 milyon liraya ulaştıran MetLife, ferdi kaza branşında da tüm emeklilik ve hayat şirketleri arasında %38'lik pazar payıyla bu branştaki liderliğini devam ettirdi. MetLife Türkiye Genel Müdürü Deniz Yurtseven şirketin gösterdiği başarılı performansıyla ilgili olarak, "2015 yılında gerek dünyada gerekse yakın coğrafyamızda yaşanan ve ekonomik anlamda ülkemize de olumsuz yansımaları olan gelişmelere rağmen başarı grafiğimizi yükseltmeye devam etmenin mutluluğunu yaşıyoruz" dedi. Sistemin devlet katkısı ile yoğun talep gördüğünü ve bunun da fon büyüklüklerine olumlu etki yaptığını belirten Yurtseven şunları söyledi: "BES, özellikle devlet teşvikinin de sağlanmasıyla, son yıllarda dikkat çekici bir performans sergiledi. 2013 yılında başlayan %25 devlet katkısının rüzgarını da arkasına alan BES, 2015 yılını yaklaşık 6 milyon katılımcı sayısı ve devlet katkısı dahil 48 milyar lira fon büyüklüğü ile tamamladı. Sistemin hızlı büyüme ivmesi MetLife Türkiye olarak bizim de rakamlarımıza olumlu yansıdı ve 2016 ilk çeyreğinde devlet katkısı dâhil toplam fon büyüklüğümüzü 1 milyar liranın üzerine çıkarmayı başardık. Sektör olarak 2023 yılında hedefimizi 14-15 milyon katılımcı ve 200 milyar lira arasında bir fon büyüklüğüne erişebileceğimizi düşünüyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.