Cuma 17.06.2016

Cüzdanlar da dijitalleşti

Doğuş Grup ve Turkcell işbirliğine gitti. ZUBİZU’yu indiren kullanıcılar Turkcell Paycell ile cüzdansız alışveriş yapabilecek

Doğuş Müşteri Sistemleri'nin (DMS) hayata geçirdiği mobil uygulama ZUBİZU, Turkcell ile önemli bir işbirliğine imza attı. Buna göre ZUBİZU'yu telefonuna indiren kullanıcılar, yanlarında kredi kartı veya cüzdan olmasa dahi Turkcell'in mobil ödeme platformu Paycell'le ödeme yapabilecek. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ise mobil ödemeyi güvenilir, her yerden erişilebilir ve kolay bir şekilde kullanılabilecek bir hizmet haline getirdiklerini söyledi. Bunun ZUBİZU'da da kullanılmaya başlandığını belirten Terzioğlu 4.5G'den sonra Türkiye'de internet hızının 10 kat arttığını vurgulayarak, "Dünyada İstanbul 1, Ankara 2 numaralı en hızlı mobil internet şebekelerinin olduğu şehirler. Bu insanımızda elektronik ticarete olan güveni artıracak" dedi.
DEĞİŞİM KAÇINILMAZDI
DMS CEO'su Hakan Kaplan da, "Her şeyin dijitalleştiği bir dünyada cüzdanların da dijitalleşmesi kaçınılmazdı. Müşterilerimizin ödeme deneyimini değiştireceğiz" diye konuştu.
CİRONUN %65'İ İSTANBUL'DAN
ZUBİZU'nun iki ayda 1 milyonu aşkın kullanıcıya ulaştığını vurgulayan Kaplan, şunları anlattı: "ZUBİZU ile müşterilerimizin ödeme deneyimini değiştiriyoruz. Bu uygulamanın ilk hayata geçeceği yer d.ream restoranları olacak. Turkcell'in Paycell altyapısı ile yola çıktık. 81 ilde işlemimiz var. Ciromuzun yüzde 65'ini İstanbul'dan sağlıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.