Son Güncelleme: Cuma 17.06.2016
Perakendeye ‘baba’ dopingi
Perakendede ramazan durgunluğuna Babalar Günü can suyu olacak. Markalar küçük parçalarda 3 kat artış beklerken harcamaların 5 milyar lirayı bulacağı öngörülüyor
SATIŞ 4 KAT ARTAR
Damat'ın sahibi Süleyman Orakçıoğlu, perşembe günü itibarıyla işlerde hareketliliğin başladığını, satışlarda 2.5 kat artış beklediklerini vurguladı. Orakçıoğlu, "Bu dönemde gömlek, tişört, kravat ve aksesuvar satışları ciddi oranda artıyor. Kampanyalarla alışveriş için çok avantajlı bir dönem. Özellikle küçük parçalarda 3.5-4 katlık bir artış bekliyoruz" diye konuştu.
TALEP ERTELENMİŞTİ
Kiğılı Genel Müdürü Hilal Suerdem ise hafta sonu satışların 3'e katlanmasını beklediklerini söyledi. Gömlek tişört gibi tek parça ürünlere son yıllarda takım elbise satışlarının da eklendiğini vurgulayan Suerdem, "Satışlarda geçen yıla göre yüzde 10 artış bekliyoruz. Özellikle ertelenen satın almalar bu artışta etkili olacak" dedi.
EŞLERİ İÇİN MAĞAZAYA GİRİP KENDİLERİ İÇİN DE ALDILAR
Ersa Saat Genel Müdürü Cent Uğurdağ ise, saat sektörünün en parlak aylarından haziranda beklenen satışların yapılamadığını ancak Babalar Günü ile birlikte hareketliliğin başladığını söyledi. Eşine ya da babasına hediye almak için mağazaya giren kadınların kendilerine de saat aldıklarını dile getiren Uğurdağ, "Hem erkek hem kadın saati satıyoruz. En çok 500- 1000 lira aralığındaki saatler ilgi görüyor" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 BioNTech 315 milyon euro zarar etti
- 2 Anlaşma imzalandı: Karpowership, Petrobras ile doğal gaz projeleri geliştirecek
- 3 SON DAKİKA: Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan "KDV oranları artırılacak" iddiasına yalanlama
- 4 SGK ve İŞKUR, TÜBİTAK ile işbirliği protokolü imzaladı
- 5 Hazine 55 milyar lira borçlandı
- 6 "Aile Sosyal Destek Programı"yla 7,4 milyon haneye ulaşıldı
- 7 Türkiye'nin 2. astronotu Atasever 7 bilimsel deneye imza atacak
- 8 Tarımda başarı! Ektiği bitkiyi 200.000 TL'den satışa çıkardı
- 9 Türkiye'nin tohumda İsrail'e bağımlılığı yok
- 10 Türkiye'de 54 ilin ihracatı artış gösterdi