Salı 21.06.2016

Spor cirosu 5 ayda 6.5 kat arttı

TeknoSA, spor ürünleri kategorisinde cirosunu ilk 5 ayda 6.5 kat artırdı. Genel Müdür Bülent Gürcan, akıllı saat cirosunun da geçen yıla göre 5.5 katına çıktığını söyledi

9 yıldır Milli Takımlar teknoloji tedarikçisi olan TeknoSA'nın Genel Müdürü Bülent Gürcan, spor ve teknoloji arasında çok güçlü bir etkileşim olduğunu belirterek, "Teknoloji ile spordan alınan fayda da keyif de giderek artıyor. Sporseverlerin kendilerine uygun teknolojilerle buluşmasına aracılık ediyoruz" dedi. TeknoSA'nın spor ürünleri kategorisindeki cirosunun geçen yıla göre ilk 5 ayda 6.5 kat arttığını belirten Gürcan, bahar ve yaz dönemlerinde spor ürünlerinde adette ve ciroda ortalama yüzde 15 artış olduğunu da söyledi.
AKILLI SAAT SATIŞLARI ZİR VEDE
Spor, eğlence ve teknolojinin iç içe geçtiğini belirten Gürcan, şöyle konuştu: "Bu yılın sporda çok kullanılan, yükselen teknoloji ürünü akıllı saat oldu. 2015'te Türkiye'de 75 bin adet civarında akıllı bant ve akıllı saat satılmıştı. İlk iki ayda geçen yılın aynı dönemine göre akıllı saatlerde adette yüzde 300, ciroda yüzde 400 büyüme gerçekleşti. TeknoSA'da satılan akıllı saat marka adedi 2015'in ilk 5 ayına göre bu yıl 2 katına, akıllı saat cirosu ise yaklaşık 5.5 katına çıktı. PREO Pwatch ve Pwatch2'ye ilgi beklediğimizin üzerinde gerçekleşti. Pwatch serisi akıllı saatler ulaşılabilir fiyatıyla adetsel olarak zirveye yerleşti." Gürcan, spor kulaklıkların toplam spor ürünleri cirosu içindeki payının da yüzde 2'den 13'e yükseldiğini belirtti.
STAT EVE TAŞINDI
TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, statların teknoloji ile evlere taşındığını belirterek, "Dünya ve Avrupa kupaları döneminde TV satışlarında genelde yüzde 10-15 büyüme yaşanıyor. Euro 2016 döneminde de 4K televizyonlara eğilim arttı. Biz ana ürün gruplarında pazarın üzerinde bir büyümeye sahibiz" dedi.
35-45 YAŞ SPOR ÜRÜNLERİ ALIYOR
Şirket, Turuncu Kartlı 5.5 milyon müşterinin davranışlarını da inceledi. Buna göre, spor ürünlerinin alışverişinde erkek ağırlığı var. En çok 35-45 yaş grubu spor ürünlerini tercih ediyor. Şirketin müşterilerinin yüzde 63'ü 35-45, yüzde 21'i 25-34, yüzde 9'u 18-24, yüzde 4'ü 65 yaş üstü ve yüzde 3'ü 55-64 arasındaki kişilerden oluşuyor.
MOBİL ABONE 80 BİNE ULAŞTI
Teknosa Mobil ile ilgili de bilgi veren Gürcan, "Bütüncül hizmet ve müşterilere sunduğumuz ödeme kolaylığı ile akıllı cihazlarda adres olmayı sürdüreceğiz. 80 binin üzerinde abonemiz var. GSM operatörlerinden sonra, faturada tarifeye ek bu hizmeti sunan tek markayız. Müşterilerimize çok avantajlı kampanyalar da sunacağız" diye konuştu.
ANLIK STOK TAKİBİ YAPIYORUZ
Geçen yıl "bağlantılı mağaza" projesini hayata geçirdiklerini belirten Gürcan, "Sektörde bu kapsamda ilk kez geliştirilen sistem, 3 bin tablet aracılığıyla müşteri bilgilerini, tüm mağazaları ve ürün stoklarını 3 bin mağaza çalışanın parmaklarının ucuna taşıyor. Sistem çalışanların ürünler hakkındaki donanımını artırıp, stok takibini anlık hale getiriyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.