Turizmde imaj hamlesi
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın tanıtım bütçesi ciddi bir şekilde artırılsın. Sektördeki kurumlarla işbirliği halinde pazar bazında bir imaj kampanyası başlatılsın. Yapılacak bu kampanya ve tanıtımlarda da dünyaca ünlü yüzler kullanılsın.
Almanya, İran, Çin, Hindistan, Pakistan, Güney Amerika, Ortadoğu, Uzakdoğu, Asya Pasifik ve İskandinav ülkelerine pazar bazlı roadshowlar (tanıtım turları) ve workshoplar (turizm atölyesi) yapılarak pazarların hareketlendirilmesi sağlansın. Ayrıca Türkiye'nin güvenli bir ülke olduğu yönünde tanıtım çalışmaları yürütülsün.
Kaybedilen pazarların ve turistlerin yeniden canlandırılması için Brüksel örneği uygulansın. Brüksel havalimanında yaşanan bombalı saldırıdan sonra Belçika'nın gerçekleştirdiği ve elektronik ortamda yayınladığı "Neden Belçika'ya gidebilirsiniz" çalışması örnek olarak alınsın.
Başbakan Binali Yıldırım ile Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı da yurtdışındaki Türkler için bir mektup yazmalı. Bu mektup ile yurtdışındaki Türk vatandaşlara tatil programlarını ülkelerinde gerçekleştirmeleri için davet yapılmalı. Küçük ve orta ölçekli işletmelere de destek verilmeli. Yurtdışındaki tanıtma ve pazarlama faaliyetleri desteklerinden seyahat acentaları da yararlansın.
EN SON HABERLER
- 1 SGK ve İŞKUR, TÜBİTAK ile işbirliği protokolü imzaladı
- 2 Hazine 55 milyar lira borçlandı
- 3 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 4 "Aile Sosyal Destek Programı"yla 7,4 milyon haneye ulaşıldı
- 5 Türkiye'nin 2. astronotu Atasever 7 bilimsel deneye imza atacak
- 6 Tarımda başarı! Ektiği bitkiyi 200.000 TL'den satışa çıkardı
- 7 Türkiye'nin tohumda İsrail'e bağımlılığı yok
- 8 Türkiye'de 54 ilin ihracatı artış gösterdi
- 9 TOBB'dan 4 bine yakın sanayi kapasite raporuna onay
- 10 SON DAKİKA: Uzay misyonunda 2.aşama! Türk astronot Atasever için tarih belli oldu