Pazartesi 27.06.2016

Theorie, Park Bravo’yu satın alıyor

Erkek hazır giyim markası Theorie, kadın giyim markası Park Bravo’yu satın almak için son noktaya geldi. İki marka fiyatta anlaşırsa Park Bravo Theorie’nin olacak

Erkek hazır giyim markası Theorie, kadın hazır giyim markası Park Bravo'yu satın almak için görüşmelerin sonuna geldi. Theorie'nin Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Onbaşıgil, 2 aydır Park Bravo ile görüştüklerini söyledi. Şu anda Park Bravo mağazalarında Theorie ürünlerinin, Theorie'nin stantlarında ise Park Bravo ürünlerinin satıldığını dile getiren Onbaşıgil, "Diyaloğumuzu sıcak tutmak için bu tip bir işbirliğine de gittik. Hem markayı hem de mağazalarını satın almak için görüşüyoruz. Kadın giyimde atak yapmak için bir satın alma yapmak istiyorduk. O vesileyle görüşmeye başladık. Bir sıkıntı yaşanmaz ve fiyatta anlaşırsak markayı satın alacağız" dedi. Park Bravo'nun Türkiye'de 50'nin üzerinde mağazası bulunuyor.
5 yıldır satmak istiyor
Park Bravo'nun sahibi Kamil Özçoban 2011'den beri markayı satma planları yapıyordu. Yaptığı bir açıklamada, "Artık tüketicinin bir malı alması için ya ilk görüşte vurulması gerek ya da çok ucuz olması. Biz bu i kisinin arasında bir yerde kalamayız. Park Bravo'nun klasik mağazalarını açmak niyetinde değiliz, outlet konseptiyle yürüyeceğiz" demişti. Özçoban, parçalı satıştan yana olmadığını, tamamını almak isteyenle görüşeceğini, emekli olup işi bırakmayı istediğini bulunduğu her platformda dile getiriyordu. Özçoban, Nine West'in master franchise'ı iken markanın lisansını Landmark'a devrettikten sonra ayakkabı mağazacılığından da çıkmıştı.
Kabanla işe başladı
Hazır giyime 1979'da montkaban üretimiyle başlayan Theorie, 1996'da Yalova'daki fabrikasına taşındı. Üretiminin yüzde 20'sini ihraç eden firma 50 mağazaya ulaştıktan sonra yurtdışına açılma planları yapıyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.