Çarşamba 29.06.2016

DeFacto, C&A’nın Türkiye mağazalarını devralıyor

DeFacto, C&A'nın Türkiye'de bulunan 24 mağazasını kasım ayına kadar devir almak üzere 23 Haziran'da bir anlaşma imzaladı. 2016 hedefleri kapsamında, yıl sonuna kadar yurtiçinde 50 yeni mağaza açmayı hedefleyen DeFacto, C&A ile yaptığı devir anlaşmasıyla hedeflerinin üzerinde bir büyümeyi, şimdiden gerçekleştirmiş oldu.
326 MAĞAZAYA ÇIKACAK
Devir işlemlerinin onaylanmasıyla tamamlanacak olan süreç sonrasında İstanbul, İzmir, Ankara, Bursa, Kayseri ve Antalya'da bulunan toplam 24 C&A mağazası DeFacto bünyesine katılacak. Yurtiçinde 63 şehirde 302 mağaza ve yurtdışında 12 ülkede 66 mağaza ile hizmet veren DeFacto'nun devir almayla birlikte yurtiçi mağaza sayısı da 326'ya yükselecek. Bu anlaşmayla mağazaların DeFacto'nun toplam satış gelirlerine, 2017 itibarıyla minimum yüzde 10 katkı yapması bekleniyor. DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, bu anlaşma ile müşterilerine farklı noktalarda, daha yaygın bir şekilde ulaşacaklarını belirterek, "2016'nın ilk yarısında da tüm ekonomik zorluklara rağmen yüzde 29 büyüme sağladık. Bu yeni yatırımımızla hedeflerimize çok daha kısa sürede ulaşacağımıza inanıyorum. Ayrıca bu anlaşma global bir moda markası olma vizyonumuza da önemli katkılar sağlayacak" dedi. C&A Türkiye Ülke Müdürü Jean-Luc Battaglia ise açıklamasında, "Avrupa'daki hızlı büyüme stratejimiz doğrultusunda, Türkiye'deki mağazalarımızı devretme kararı aldık" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.