Çarşamba 29.06.2016

Mapfre Genel Sigorta’da hedef %10 pazar payı

MAPFRE Genel Sigorta'nın orta vadeli hedefleri hakkında bilgi veren Mapfre Genel Sigorta Genel Müdürü Serdar Gül, artık şirket sıralamasını değil, pazar payını hedeflediklerini belirtti. Rekabetçi Türk sigorta pazarında kâr etmeyi başaran bir şirket olduklarını vurgulayan Gül, şunları söyledi: "Geçen yıl bizim için kesinlikle başarılı bir yıl oldu, bu sene daha da büyük başarılara imza atacağımızı düşünüyorum. İlk 3 aydaki büyümemiz sektör ortalamasından daha yüksek seviyede gerçekleşti. Bundan sonra hedefimiz sıralama değil pazar payı olacak. Şu an sektördeki pazar payımız %8.2 seviyesinde. Mapfre Genel Sigorta olarak orta vadeli stratejik hedefimizi %10 pazar payına ulaşmak olarak belirledik. Bu sonuca da çok kısa bir sürede ulaşabileceğimizi düşünüyorum." Mapfre Genel Sigorta'nın şu an olduğu noktaya gelmesinin bir başarı hikayesi olduğunu söyleyen Gül, "Gelişmiş sigorta pazarında, herhangi bir satın alma yapmadan, herhangi bir holding ve banka gücü olmadan bu noktaya gelip, dev şirketlerle aramızdaki farkı hemen hemen birkaç sene içinde kapanacak boyuta getirmiş olmak gerçekten büyük başarı. Bunu gerçekleştirirken de her zaman sektörün en kârlı şirketlerinden biri olmayı sürdürebildik" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.