Pazar 03.07.2016 00:00
Son Güncelleme: Pazar 03.07.2016 13:27

Osmangazi Köprüsü'yle baş edemeyince pes etti

Osmangazi Köprüsü’nün bayram boyunca ücretsiz olması, Gebze-Yalova arasında hizmet veren feribotları da vurdu.

Eskihisar-Tavşanlı arasında feribot işleten İstanbullines firması ise 2-10 Temmuz arasında seferlerin durdurulduğunu açıkladı.


Müşterilerine bir mesaj ile durumu bildiren şirket şu ifadeleri kullandı: "Feribotlarımıza 2-10 Temmuz tarihleri arasında teknik bakım yapılacaktır. Seferlerimiz 10 Temmuz itibariyle devam edecektir." İDO ise Eskihisar-Topçular arası hizmet veren feribotlarda ücretsiz açık büfe ve ücretsiz masaj koltuğu hizmetini uygulamaya almıştı. Ancak bu hizmete rağmen feribotların boş kaldığı gözlendi.

BEDAVA KÖPRÜ İZDİHAMI
Osmangazi Köprüsü'nde ise feribotlardaki boşlukların aksine yoğun trafik olduğu gözlendi. İstanbul'da oturan ve 9 günlük tatili nedeniyle Ege ve Akdeniz Bölgesi'ne otomobilleri ile gidenlerin, açılışı perşembe akşamı yapılan ve bayram süresince ücretsiz olması kararlaştırılan Osmangazi Köprüsü'nü tercih etmesi, yoğunluğa neden oldu. Osmangazi Köprüsü'nü geçtikten sonra, Altınova-Gemlik arasındaki 40 kilometrelik otoyolun gidiş yönündeki araç yoğunluğu 7-8 kilometreye uzayan kuyruklara neden oldu.
İşte Osmangazi Köprüsü'nün 3 yıllık öyküsü!
Hava sıcaklığının 30 dereceyi aşması nedeniyle araç sürücüleri ve yolcular zor durumda kalırken yoğunluğu azaltmak isteyen görevliler büyük çaba harcadı.

Hürriyet

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.