Çarşamba 13.07.2016

‘Fiyattan çok poliçe içeriğine bakılmalı’

Doğa Sigorta CEO'su Nihat Kırmızı, bu yıl sigortanın ve sigortacılığın çok konuşulduğunu söyledi. 'Trafik fiyatlarındaki artış oranına bağlı bir gündem oluşsa da şirketlerin açıkladığı milyarlarca liralık tazminat ödemeleri, verilen hizmetler aslında sigortalının nasıl bir yükten kurtulduğunu ve sigorta yapmanın da önemini ortaya çıkarıyor' diyen Kırmızı şunları söyledi: "Bu gündem daha organize bir yapıda sigortanın önemini vurgulayarak devam ettirilmeli. Kamu spotları ile TSB'nin ve sigorta şirketlerinin çalışmaları ile sigortalılık bilinci çok daha fazla artacaktır. Sigortalılarla birebir muhatap olmaları sebebiyle kendilerine büyük iş düşen aracıların, çapraz satış tekniklerini geliştirmeleri sonucunda da bu bilinç artmaya devam edecektir. Ekonomik gelişimde bu bilincin artması için yapılan çalışmaları çok destekleyecektir."
'SİGORTA HAYATİ ÖNEM TAŞIYOR'
Trafik sigortasının karşı tarafa ödenen fakat özellikle bedeni hasarlara çok yüksek teminatlar veren bir sigorta olduğunun altını çizen Kırmızı, "Trafik poliçelerinde hususi araçlar için bedeni teminat kişi başı 310 bin lira olay başı 1 milyon 550 bin lira vererek hem karşı tarafın hasarını ödeyip hem de sigortalıyı böyle bir mali yükten kurtarmaktadır. Şirketlerin ödediği milyarlarca liralık tazminatlar sigortanın ne kadar hayati önem taşıdığını göstermektedir. Fiyat artışı artık bir istikrara kavuştu denebilir. Belki önümüzdeki aylarda bir oranda düşse de bu düşüş bu yılki artış oranı kadar yüksek olmaz" sözlerine yer verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.