Perşembe 25.08.2016

“Türkiye’nin fahri elçisi gibiyim

İpekyol, Machka ve Twist markalarının sahibi tekstilci ve perakendeci Ayaydın Grubu'nun 2008'de ortağı olduğu İtalyan Miroglio Grubu'ndan "Türkiye'ye güven" mesajı geldi. Miroglio Yönetim Kurulu Başkanı Giuseppe Miroglio, "Kendimi Türkiye'nin fahri elçisi olarak görüyorum. Hem İtalya hem de diğer ülkelerde Türkiye'yi övüyorum, reklamını yapıyorum. Çünkü çok güçlü bir ülke. Ekonomisi ve genç nesliyle güven veriyor" dedi. Ayaydın Grup ile ortaklıkları çerçevesinde 3-4 Türk markasından birini almak için görüştüklerini açıklayan Miroglio, "Buradaki yatırımımızı artıracağız. Ayrıca Türkiye'den İtalya'daki diğer markalarımız için de alım yapıyoruz. Bu yıl alım miktarını iki katına yani 100 milyon euroya çıkaracağız" dedi. Kredi derecelendirme kuruluşlarının Türkiye'ye verdiği nota bakmadıklarını, iç pazardaki dinamikleri baz aldıklarını vurgulayan Miroglio, "Türkiye bizim için stratejik bir nokta" dedi. Ayaydın-Miroglio Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın da, 15 Temmuz'dan sonra ciroların hızla toparlandığını söyledi. Ayaydın, yıl sonunda Türkiye'de 208 mağazaya ula şacaklarını belirtti.

YURTDIŞI YATIRIMI ARTACAK
Yalçın Ayaydın, 15 Temmuz sonrası Ortadoğu'daki iş ortakları ile yaptıkları görüşmelerde franchiseların Türkiye'ye olan inançlarının tam olduğunu gördüklerini söyledi. Ayaydın-Miroglio Genel Müdürü Uğur Ayaydın da, "2016'da İpekyol ve Machka'yı İtalya'ya taşıdık. Yine bu yıl içinde Suudi Arabistan'da üçüncü mağazamızın açılışı gerçekleştirdik. Yurtdışında 15 mağazamız var. Bu yıl sonunda 19'a ulaşmayı hedefliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.