Çarşamba 07.09.2016
Son Güncelleme: Çarşamba 07.09.2016

Koton 5 yılda 117 jean mağazası açmayı hedefliyor

Koton jean koleksiyonunu genişletip konsept mağazalar açma kararı aldı. Firma 5 yıl içinde 50 milyon dolarlık yatırımla 117 jean mağazası açacak

Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz, üçüncüsünü açtıkları jean mağazalarının sayısını 5 yıl içinde, 60'ı Türkiye'de, 57'si yurtdışında olmak üzere 117'ye çıkaracaklarını söyledi. 5 yıl sonunda jean mağazalarının toplam cirodan aldığı payın yüzde 6-7'leri bulacağını belirten Yılmaz, "Bu da 700 milyon lira anlamına geliyor. Bu iş için 50 milyon dolarlık yatırım yapacağız. Ürünlerin tamamını ise Türkiye'de üreteceğiz" dedi. Jean pazarında yüzde 10'luk paya sahip olduklarını dile getiren Yılmaz, "Fiyat farkı ve ürün gamımızla büyüyeceğiz" diye konuştu. Şu anda tüm mağazaları kendilerinin açtığını belirten Yılmaz, ilerleyen dönemlerde franchise vermeyi de düşündüklerini kaydetti.
GÜNEYDOĞU BİRİNCİ
En çok jean'i Güneydoğu Anadolu Karadeniz'de sattıklarını dile getiren Yılmaz, "İlk mağazaları da İstanbul, Trabzon ve Rize'de açtık. Bundan sonra Ordu'da açacağız" dedi. Yılmaz, mağazaların 500-700 metrekare arasında butik olacağını söyledi.
KONUŞSUNLAR ŞANIMIZ YÜRÜSÜN
Fahriye Evcen ile 1 yıllık anlaşma yaptıklarını belirten Yılmaz, yıl sonuna doğru yeni projeleri hayata geçireceklerini söyledi. Evcen'e 1.5 milyon verdiklerinin konuşulduğunu sorduğumuz Yılmaz, "Şanımız yürüsün. Zengin gösteriyor" diyerek rakamın abartıldığı ile ilgili gönderme yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.