Pazartesi 26.09.2016
Son Güncelleme: Pazartesi 26.09.2016

Alfa Romeo yol dışına çıktı

Dünyada hızla büyüyen SUV rekabetine Alfa Romeo da katılıyor. İtalyan marka ilk SUV modeli Stelvio ile iddialı geliyor

İtalyan Alfa Romeo da, SUV modasını takip ediyor. Markanın ilk SUV modeli Stelvio'nun üretimi yıl sonunda başlayacak. Stelvio, 2017'nin son çeyreğinde ise Türkiye'de satışa sunulacak. Alfa Romeo Marka Direktörü Türker Gürtekin, markanın 107'inci yılı olan 2017'nin büyük yeniliklere gebe olduğunu söyledi. Gürtekin, 2017'nin ilk çeyreğinde yeni Guila'yı ardından Stelvio'yu satışa sunacaklarını ifade etti. 2016 satış hedeflerinin 800 adetler civarında olduğunu söyleyen Gürtekin, sözlerine şöyle devam etti: "2016 bizim için aslında zor bir yıl oldu. Markayı yeni bir yere konumladık, tek bir modelle Giulietta ile savaştık. Arkadan biraz 4C'nin desteği geldi ama daha çok imaj desteği oldu. 4C bizim zaten az sayıda, özel kotalar ile sattığımız çok özel bir koleksiyon modeli. Ancak önümüzdeki yıl Gulia'nın modellerimiz arasına katılmasıyla, Stelvio'nun gelmesiyle ve Giulietta'nın yeni pozisyonuyla tekrar 1000'li adetleri yakalamayı planlıyoruz."
TÜRK TÜKETİCİLER DUYGUSAL DEĞİL
Tofaş CEO'su Cengiz Eroldu, Türkiye'de müşterilerin rasyonel olduğunu, duygusal olarak otomobil alan kitlenin az olduğunu söyledi. Türkiye'de duygusal müşterilerin çoğalması gerektiğini ifade eden Eroldu, "Alfa Romeo yeni modelleriyle daha fazla duygulara hitap eden bir marka olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.