Cumartesi 01.10.2016

İtalyan Stosa üretim için de mesaj verdi

Yabancı markaların Türkiye'ye yatırımı hız kesmeden sürüyor. Son olarak İtalyan mutfak pazarının önemli markalarından Stosa da İstanbul'da iki mağaza açtı. Türkiye'ye Aykar Grubu bünyesindeki Doruk Mekan Tasarım ortaklığıyla giren Stosa, 3 yıl içinde İstanbul'da 5 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. STOSA Cucine CEO'su Leonardo Sani, Türkiye'nin geleceğine güvenerek mağazalaşma kararı aldıklarını söyledi. Sani, "Türkiye pazarına güveniyoruz. Hızla büyüyen bir inşaat sektörünüz var. Ülkenizin geleceği çok parlak, bu nedenle gelecekte üretimin bir kısmını Türkiye'ye kaydırabiliriz, bunun sinyallini de vermiş olalım" dedi. Aykar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Aydın da, Türkiye'de inşaat yatırımlarının hız kesmeden sürdüğünü söyledi. Aydın, "Stosa için 3.3 milyon TL yatırımla Bakırköy ve Avcılar'da ilk iki şubemizin açılışını gerçekleştirdik. Marka için franchise da vereceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.