Çarşamba 05.10.2016

EMS herkesi yazılımcı yapacak

7 dakikalık eğitimle herkes kendi yazılımını geliştirme imkânına kavuşuyor.

EMS Yazılım, süreç yönetiminde devrim yaratacak bir yazılıma imza attı. Kurumsal kaynak planlaması (ERP) çözümlerinde yerli ya da yabancı teknoloji tarafından, müşterilere önerilen çözümlerin yetersizliğinden yola çıkılarak 4 yılda geliştirilen Octopod Yazılım Geliştirme Platformu, 5 milyon TL'lik bir yatırımla hayata geçti. Sistem herkesin kolaylıkla yazılım yapabilmesine olanak sağlıyor. EMS Yazılım Yönetim Kurulu Başkanı Şenol Balo, sektördeki hazır paket yazılımların müşterinin ihtiyacını tam olarak karşılayamadığını bu nedenle verimliliğin yüzde 65'lerde kaldığına değindi. Balo şunları söyledi: "ERP'nin ana hedefi, kaynakların etkin kullanımı. Mevcut yazılım ürünleri ile bu etkinliğin sağlanması söz konusu olamıyor. Çünkü, hazır yazılımın bir firmaya implemantasyonu 12-18 ayı buluyor. Bu esnada firmanın ihtiyaçları değişiyor. Hatta programları kullanmaya başlayan insan kaynağı değişiyor. Eğitim süreci ise ayrı bir problem. Teknolojinin dili, firma çalışanların günlük hayattaki gerçekleri ile örtüşmüyor. Mesela bir satış elemanı gün boyu yolda. Ve akşam 6'ya kadar tüm görüşme raporunu şirkete göndermesi lazım. Öznelleştirilemeyen programlarla bu süre çok uzuyor, raporlamalar aksıyor, verimlilik düşüyor. Bu sorunlarla yıllardır karşılaşıyoruz. Octopod'u buradan hareketle geliştirdik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.