Cuma 07.10.2016
Son Güncelleme: Cuma 07.10.2016

‘Lüks konut nasıl yapılır’ gösterdik

Kuzu Grup Yönetim Kurulu Üyesi Özen Kuzu, “Yerli tüketici artık lüksü tercih ediyor. Biz de SeaPearl’de ‘Lüks konut nasıl yapılır’ herkese gösterdik” dedi

İstanbul'un denize sıfır tek premium projesi SeaPearl Ataköy'de geri sayım başladı. Temmuz 2017'de teslim edilecek projenin birinci etabında konutların yüzde 45'i satıldı. Kuzu Grup Yönetim Kurulu Üyesi Özen Kuzu, projede lüksü yeniden yorumladıklarının altını çizerek, "Eskiden yabancı yatırımcıdan böyle talepler gelirdi. Artık yerli tüketici de ev alırken lüks olanı tercih ediyor. Biz de Kuzu Grup olarak, 'Lüks konut nasıl yapılır' herkese gösterdik. Lüks adı altında inşa edilen projelere gerçek anlamda lüks konut üreterek fark attık" diye konuştu. 2 bin 400 metrekarelik yeni satış ofisinde 1.5+1 ve 4.5+1 tipinde iki konut tipinde örnek daire hazırladıklarını anlatan Özen Kuzu, "Alanları 119 metrekare olan 1.5+1 ve alanları 385 metrekare olan 4.5+1 tipindeki örnek daireler, Fatih Kıral Mobilya ve Dekorasyon tarafından dekore edildi" dedi.
Metrekaresi 8 bin dolar
Metrekare fiyatlarının 8 bin dolardan başladığını söyleyen Özen Kuzu, proje hakkında şunları söyledi: "SeaPearl Ataköy, yaklaşık 2 milyar 700 milyon dolar yatırım değeriyle 2 etap halinde yükseliyor. Projemiz, 217 bin metrekare inşaat alanına, 6 bin 185 metrekare gölet alanına, 33 bin metrekare de yeşil alan ve yürüyüş yollarına sahip. 20 katlı 4 blokta 631 üniteden meydana gelen ilk etapta, alanları 88 ila 398 metrekare arasında değişen 1+1'den 4.5+1'e kadar farklılık gösteren konut tipleri yer alıyor."
Çok büyük badire atlattık
SeaPearl Ataköy'deki otel ve rezidans biriminin Jumeirah Group tarafından işletilecek olmasının projeye olan merakı daha da artırdığını söyleyen Kuzu, yabancıya projenin yüzde 15'ini sattıklarını belirtti. Türkiye'nin 2016'da büyük badireler atlattığının altını çizen Kuzu, "Çok zor bir yıl geçirdik. Başımıza bir meteor düşmediği kaldı. Buna rağmen, körfez yatırımcısı için İstanbul her zaman prestijli bir yer olmaya devam ediyor" dedi.
Ünlü markalar tercih edildi
Özen Kuzu, örnek dairelerde Amerika'nın en ünlü markaları arasında yer alan Caracole ve İtalya'nın öncü mobilya markası Versace koleksiyonlarının kullanıldığını söyledi. Kuzu, "Küçük metrekarelerde fonksiyonel mobilyalar, maksimum kullanım alanlarını hedefleyerek mimari proje ile detaylandırdık. Örnek dairelerin sahip olduğu manzara ön planda tutularak, daha alçak ve ufak mobilyalar kullanıldı. 4.5+1 dairenin salonunda ihtişamlı bir görünüm için siyah ve altın rengi mobilyalar kullanıldı" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.