Çarşamba 12.10.2016

Türkerler İzmir’de Divan’la yola çıktı

Türkerler Holding'in geliştirdiği Mahall Ankara ve Mahall Bomonti İzmir projelerinde yer alan rezidansların 10 yıl boyunca işletmesini Divan Grubu üstlendi. Mahall Ankara projesinin bir bölümü ve kule ofisleri ile Mahall Bomonti İzmir projesindeki tüm rezidansların işletmesini 'Divan Residence' markası ile yapılacak. Türkerler Holding Yönetim Genel Koordinatörü Attila Sezgin, "Devam eden projelerimizin toplam yatırım miktarı 5 milyar dolar. 3 yılda ulaşacağımız yatırım ise yaklaşık 8 milyar dolar. İnşaatta 1993'ten bu yana 5 milyon metrekare hacme ulaştık. Gayrimenkul sektöründe seviyeyi uluslararası standartların da ötesine taşımayı hedefliyoruz. Bu işbirliği bu hedefimizi gerçekleştirmede önemli bir adımdır" diye konuştu. 60 yıllık Divan markasının Türkiye'de ve yurtdışında 22 farklı markayla 120 ayrı birimde faaliyet gösterdiğini söyleyen Divan Grubu CEO'su Richard Appelbaum da turizm ve yeme-içme sektöründen sonra 2012'de gayrimenkul geliştirme sektörüne girme kararı aldıklarını anlattı. Appelbaum, Türkerler Holding'le gelecekte de çeşitli ortaklıklar gerçekleştirmeyi umduklarını söyledi.
Tarihi Bomonti fabrikasına proje yapıyor
Mahall Bomonti İzmir, tarihi Bomonti arazisinde, fabrika binalarından oluşan 9 binanın restorasyonu ile yükseliyor. Toplam 12 bloktan oluşan projede 470 konut, 572 ofis, 90 ticari birim bulunuyor. Mahall Ankara'da ise 315 adet ofis, 246 adet konut, 78 adet City Suits ve 64 mağaza yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.