Cumartesi 29.10.2016

Pilot dördüncü mezunlarını verdi

Türk Telekom'un girişim hızlandırma programı PİLOT, dördüncü dönem mezunlarını verdi. PİLOT'un dördüncü döneminden, Datapare, Ekmob, Jetract, Mentalup, Mihmandar ve Teleporter girişimleri çıktı. 'Demo Day' etkinliğinde, programdan mezun olan altı PİLOT girişimi, 'büyük veri, sanal gerçeklik (VR), mobil uygulamalar, B2B çözümleri ve eğitim teknolojileri' alanlarındaki projelerini tanıttı. Program sonunda her girişim, 75'er bin TL'lik nakit desteği almaya hak kazandı.
EKONOMİ NİN İTİCİ GÜCÜ
Türk Telekom CEO'su Paul Doany, inovasyon ve girişimciliğin Türkiye ekonomisinin itici gücü olduğunu kaydetti. Türkiye'de girişimciliğe en çok destek veren şirketlerden biri olduklarını ve ekosistemi büyütmeye devam edeceklerini belirten Doany, "İş birlikleri ile büyüyeceğiz ve girişimler de bunun doğal bir parçası olacak" dedi. Doany, geleneksel şirketlerin en iyi ihtimalle yaptıkları işi geliştirdiklerini ve genellikle değişim için gereken cesarete sahip olmadıklarını vurguladı. Paul Doany, "Girişimler ise geleceğe odaklanırlar ve risk almaktan çekinmezler. Bu noktada her ikisinin birbirine ihtiyacı var. Bizler, onların yenilikçiliğinden ve çevikliğinden faydalanırken, onlar da bizim altyapılarımızdan ve piyasaya erişim gücümüzden faydalanıyorlar. Girişimlerin bizim deneyimimizden faydalanacağı çok şey olduğu gibi bizim de onların cesaretinden öğreneceğimiz çok şey var" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.