Giriş Tarihi: 4.11.2016

Arçelik’in Dawlance’ı alma süreci tamamlandı

Pakistan'ın lider beyaz eşya ve ev aletleri üreticisi Dawlance'ı satın almak üzere ilgili düzenleyici kuruluşların onayını alan Arçelik A.Ş., hisse devir işlemini gerçekleştiren nihai adımları tamamladı. İşlemin tamamlanmasıyla birlikte, Arçelik, Pakistan'da iki lokasyonda yer alan üç üretim tesisini bünyesine katmış oldu. Dawlance'ın toplam satışları 2015'te 221 milyon dolar, vergi öncesi kârı (FAVÖK) 45 milyon dolar olarak gerçekleşmişti. Dawlance'ın yaklaşık 200 milyon nüfuslu Pakistan pazarının bir numaralı beyaz eşya üreticisi olduğunu hatırlatan Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Ebiçlioğlu "Bu satın alma, yüksek büyüme potansiyeline sahip gelişmekte olan ülke pazarlarına yönelik stratejimizi destekleyici önemli bir adımdır" dedi.

HEDEF: İPEK YOLU LİDERLİĞİ
Arçelik'in tarihi İpek Yolu üzerinde liderlikler hedeflediğini belirten Genel Müdürü Hakan Bulgurlu da, "Bu devir işleminin gerçekleşmesiyle, Dawlance'ın Pakistan'daki üretim ve satış şirketleriyle birlikte, iki ayrı lokasyonda bulunan üç üretim tesisini bünyemize katmış olduk. Dawlance satın almasıyla birlikte Arçelik'in global operasyon ağı, yedi ülkede 18 üretim tesisi ve dünya çapında 30 bin çalışan sayısına ulaştı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.