Son Güncelleme: Cumartesi 05.11.2016
BEDAŞ ve ÇEDAŞ’ın yeni çağrı merkezi açıldı
BEDAŞ ve ÇEDAŞ’a ait yeni çağrı merkezi Tekirdağ’da açıldı. Bakan Berat Albayrak, “Mayısta 21 dağıtım bölgesindeki kritik yatırım hamleleriyle ilgili adımlar atmaya başladık” dedi
BEKLEME 45 SANİYEYE DÜŞTÜ
Şirketlerin yeni çağrı merkezleriyle birlikte ortalama yüzde 80-85'lerde olan çağrı karşılama oranının yüzde 100'e çıkarılması planlanıyor. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun getirdiği standartlar çerçevesinde daha önce çağrı merkezlerinde 60 saniye olan bekleme süresinin 45 saniyeye düşürüldüğü ve abonenin çağrı merkezini aradığında meşgule düşmeyeceği de belirtildi.
308 KİŞİ İSTİHDAM EDİLDİ
Çağrı merkezinde toplam 308 kişinin istihdam edildiği ve işe alımlarda kadın, şehit ve gazi yakınlarıyla engellilere öncelik tanındığı kaydedildi. Bu kapsamda, çağrı merkezinde çalışacak 286 personel, 4.7 milyon elektrik abonesine hizmet veren BEDAŞ'a, kalan 22 çalışan ise 900 bin aboneye hizmet veren ÇEDAŞ'a hizmet verecek.
TEK BİR HAVUZDA TOPLANACAK
Fırtına, deprem ya da olağanüstü hallerde çağrı merkezinde yaşanan yığılmaya karşı tüm çağrı merkezlerini tek bir havuzda toplanmasını sağlayacak sistemin kurulması da hedefleniyor. Şirketin yaptığı açıklamada, "Çağrı merkezinde Türkiye'de yabancı abonelerin sayısındaki artış nedeniyle İngilizce yanıt seçeneği de bulunacak" denildi.
EN SON HABERLER
- 1 Hatay'da 140 bin hak sahibi evlerine kavuşacak
- 2 11. Dönem Türkiye-Azerbaycan KEK Protokolü imzalandı
- 3 Bakan Bolat 'Son 12 ayın en yükseği' diyerek açıkladı
- 4 Balıkesir’in ihracatı 2,5 milyar dolara koşuyor
- 5 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Vergide adaleti güçlendirmek için düzenlemeler yaptık
- 6 TCMB'nin TL depo alım ihalesine 102 milyar TL'lik teklif geldi
- 7 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 8 Rekabet Kurulu'ndan META'ya 898 Milyon TL ceza
- 9 EMEKLİYE ZAM 2024 SON DAKİKA: SSK, Bağ-Kur kök maaş hesabı değişti! En düşük emekli maaşı için en güçlü formül
- 10 Türkiye uluslararası yatırımcının odağında