Giriş Tarihi: 6.11.2016

Özlü: Kırmızı etiketli asansöre geçit yok

Özlü Royal Cert tarafından düzenlenen "Asansör Güvenliği Paneli" Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü'nün katılımıyla gerçekleşti. Bakan Özlü "Türkiye'de 500 binden fazla asansör bulunduğu tahmin ediliyor. 2013'te 152 bin asansörün denetimi yapılmıştı. Bu yıl rakamın 270 bin olarak gerçekleşmesini öngörüyoruz. Hedefimiz, her asansörün yılda bir kere periyodik kontrolden geçmesi" dedi.

YERLİ ÜRETİM ÖNEMLİ
Bakanlık olarak bin 500'e yakın sanayi ürününün denetiminden sorumlu olduklarını belirten Özlü, denetim sonucunda güvensiz çıkan asansörlerle ilgili gerekli bakım ve onarım çalışmalarının da artık titizlikle yapıldığının, kırmızı etiket alan asansörlerin, bir ay içinde gerekli düzeltmeler yapılmadığı takdirde kapatıldığının altını çizdi. Bakan Özlü, Türkiye'nin 14 yıldır çok hızlı büyüyen, gelişen, güçlenen bir ülke olduğuna işaret ederek, "Büyüyen tüm ekonomilerde olduğu gibi, inşaat sektöründe çok ciddi yatırımlar hayata geçiyor. Ülkemizde, özellikle deprem bölgelerinde yenilenmesi gereken çok sayıda bina var" dedi. Kentsel dönüşüm çalışmalarına işaret eden Özlü, bina yenilenmese bile miadını dolduran asansörlerin yenilenmesi gerektiğini belirtti. Özlü, "Bu talebin ağırlıklı olarak yerli üretimle karşılanmasını çok önemsiyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.