Çarşamba 09.11.2016
Son Güncelleme: Salı 08.11.2016

Axa 8. kez “En İyi Sigorta Markası” seçildi

AXA 2016 yılında marka değerlendirme kuruluşu Interbrand tarafından 8. kez Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçildi. Üst üste 8. kez Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçilen Axa, marka değerini geçen sene olduğu gibi yine %14 artırarak 10.58 milyar dolara taşırken, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği En İyi 100 Marka listesinde de yerini 2 basamak daha yükselterek 46. sıraya geldi. Axa aynı zamanda bu sene Dünyanın En Büyük 3 Finans Kuruluşu içinde yer alarak başarısını katladı. Axa Grup Müşterilerden Sorumlu Başkan ve Yönetim Kurulu Üyesi Véronique Weill konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: "Üst üste 8 yıldır En İyi Sigorta Markası seçilmekten büyük bir gurur duyuyoruz. Bu başarı için, bize bir kez daha güvenen 103 milyon müşterimize teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Ayrıca markanın başarısının en güçlü elçileri olan çalışanlarımıza ve dağıtım kanallarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum. Müşterilerimize olan bağlılığımız, daha iyi bir yaşama sahip olmak için onları güçlendirmeyi amaçlayan yeni stratejik vizyonumuzu açıkça gösteriyor. Markamızın gücü 103 milyon müşterimiz için bir güven unsuru, çalışma arkadaşlarımız için gurur ve 130 bin dağıtım kanalımız için bir çekim kaynağıdır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.