Çarşamba 09.11.2016

Şartlar ne olursa olsun yatırıma devam

2016’nın ilk 9 ayını 2.4 milyar TL kâr ile kapatan Koç Holding’in CEO’su Çakıroğlu, “Şartlar ne olursa olsun yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi

Koç Holding, 2016'nın ilk dokuz ayında 49.8 milyar TL konsolide gelir elde ederek, bu dönemi 2.4 milyar TL ana ortaklık payı net dönem kârı ile sonuçlandırdı. Koç Holding CEO'su Levent Çakıroğlu, "Siyasi tarihimize kara bir leke olarak geçen başarısız darbe girişimi sonrası piyasalarda bir süre belirsizlik yaşansa da ülkemiz ekonomisi güçlü yapısı ile kısa sürede toparlandı ve şoklara karşı dirençli olduğunu gösterdi. İç ve dış tehditlerin bertaraf edilmesi için ülke olarak yürüttüğümüz topyekûn mücadelenin bir benzerini ekonomik alanda da sergileyebilirsek, Türkiye sadece bölgesinde değil, dünya ölçeğinde de ekonomik gücünü artıracaktır" dedi.

9 AYDA 4.2 MİLYAR TL YATIRIM
Çakıroğlu şunları söyledi: "Yılın ilk 9 ayında 4.2 milyar TL'lik yatırım yaptık. S&P ve Moody's tarafından verilen 'yatırım yapılabilir' seviyedeki kredi notumuzu koruduk. Ülkemizin geleceğine olan inancımız ile gerçekleştirdiğimiz kombine yatırımlar son 5 yılda 30 milyar TL'ye ulaştı. Aynı dönemde 24 bin kişiye ek istihdam sağladık ve çalışan sayımız 97 bine ulaştı. Yurtiçi ve yurtdışında itibarımızı artıracak projeleri hayata geçirmeyi sürdürecek, şartlar ne olursa olsun faaliyette bulunduğumuz tüm sektörlerde işlerimizi büyütmeye ve yeni ürünlere yatırım yapmaya kararlılıkla devam edeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.