Perşembe 10.11.2016

Uluslararası lezzet ödülü ikinci kez Hamidiye Suları’nın

Uluslararası alanda dünyanın en nitelikli jürisine sahip olduğu kabul edilen "iTQi (Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü)" bu sene Üstün Lezzet Ödülü'nü (SUPERIOR TASTE AWARD) ikinci kez Hamidiye A.Ş.'ye verdi. Özel tasarımlı 20 LT'lik kutu sularıyla ödülü Türkiye'ye taşıyan Hamidiye, uluslararası platformlarda Türkiye'yi temsil ediyor.
İHRACATTA İLK SIRADA
Hamidiye Kaynak Suları, küresel marka Türk Hava Yolları'nın tüm uçuşlarında 10 yılı aşkın süredir yolculara ikram edilerek aynı zamanda uluslararası alanda da bir anlamda tanıtım faaliyeti gerçekleştiriyor. Hamidiye Kaynak Suları'nı İstanbul'da 185, İstanbul dışında ise 28 ilde 45 noktaya ulaştıran firma 6 kıtada 45 ülkeye su ihracatı yapıyor. Ülkemizde 40 firma su ihracatı yaparken. İhracatı yapılan toplam su miktarının yüzde 20'si Hamidiye tarafından gerçekleştiriliyor.
6 KITADA FAALİYET
Türkiye'de ilk defa apartman depo dezenfeksiyon hizmetini başlatılarak, Türkiye'ye sağlıklı su koşulları sağlayan bir firma olan Hamidiye Kaynak Suları'ndan yapılan açıklamada, "Müşterilerimiz için su güvenliğini sağlamak adına kalite güvence sistemleri yanında , Helal gıda sertifikası alan, ambalajlı su sektöründe ilk su firması oldu. Su, gıda, çevre ve tüketici ürünlerinin sağlık,hijyen ve temizlik standartlarının belirlenmesinde uluslar arası en üst otorite tarafından verilen,'NSF' Belgesi'ne sahip olan ilk su firmasıdır" denildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.