Pazartesi 21.11.2016 00:00

Mark Mobius’dan Şok’a teşekkür

Yıldız Holding çatısı altındaki market zinciri Şok, büyümesiyle yabancı yatırımcısı Templeton’ı memnun etti.

Şok Market CEO'su Uğur Demirel ve CFO'su Ziya Kayacan, şirketin başarı hikayesini Templeton Girişim Sermayesi Fonu'nun tüm dünyadan en başarılı yatırımlarının davet edildiği Miami Konferansı'nda anlattı. Templeton'un Gelişen Ülkeler İdari Yönetim Kurulu Başkanı ve ünlü milyarder yatırımcı Mark Mobius, konferansta Şokyöneticilerine teşekkür ederek, şirketin yolculuğunu desteklemeye devam edeceklerini vurguladı.

Şok CEO'su Uğur Demirel, "2011'de Yıldız Holding bünyesinde başladığımız yolculuğumuz bugün 3 bin 800 mağaza ve 17 bin çalışanla devam ediyor. 2016'da Türkiye'nin en hızlı büyüyen ulusal perakendecisi olduk. Yıl sonu itibariyle 1000 yeni mağaza açarak 4 bin kişilik istihdam yaratmış olacağız. 2017'de, 1000 yeni mağaza daha açıp 4 bin kişiyi daha istihdam etmeyi planlıyoruz. Böylece market sayımız 5 bine ulaşmış olacak" diye konuştu.

Mark Mobius ise, "Yıldız Holding ile 2013'ten beri Şok'ta ortağız. Şok'un geçirdiği dönüşüm ve şirketin Türkiye'nin en hızlı büyüyen gıda perakendecilerinden birine dönüştüğünü görmekten çok memnunuz. Türkiye potansiyeli yüksek bir ülke. 20 yıldan beri biz bu ülkeye yatırım yapmaya ve inanmaya devam ettik" şeklinde konuştu. Demirel de, "Templeton'ın hissedarlarımızdan biri olmasından memnunuz. Müşterilerimize en iyi perakende deneyimini sunmak için tüm hissedarlarımızla sıkı çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.