Çarşamba 23.11.2016
Son Güncelleme: Çarşamba 23.11.2016

Tazedirekt Migros’la yoluna devam edecek

Doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt, Migros Grubu ile geri dönüyor. 2014 sonunda kurulan, doğal ve yerel gıdaları kaynağından tüketici ile buluşturan Tazedirekt, verimlilik sorunlarını gerekçe göstererek geçtiğimiz Şubat ayında hizmetlerini durdurmuştu. Tazedirekt'in Macrocenter'ın operasyonel deneyimi ile yoluna devam edeceğini söyleyen Migros Genel Müdürü Özgür Tort, "Tazedirekt markasının yaşadığı operasyonel sorunları, Macrocenter'ın kuvvetli altyapısı ve hizmet kalitesiyle aşarak, müşterilerinin alışkın oldukları lezzetlere ulaşmalarını sürdüreceğiz" dedi. Tazedirekt'in ayrıcalıklı bir online alışveriş sitesi olduğunu belirten Tort, "Zaman içinde operasyonel verimlilik ve altyapı sorunları nedeni ile Tazedirekt hizmetlerini sürdüremez hale gelmişti. Tazedirekt'in ayrı bir alışveriş platformu olarak, DNA'sında değişikliğe gitmeden, kaldığı yerden devam edebilmesi için gerekli yetkinlik ve gücü sağlayacağız" dedi.
LOVE MARK'A TESLİM ETTİM
Tazedirekt satışı ile ilgili olarak konuşan Tazedirekt. com'un kurucusu Hasan Aslanoba ise, "Tazedirekt benim çocuğum gibiydi. Çok emek verdim. Son 5 ayda ortalama yüzde 30' büyümüştü. Ancak, birtakım operasyonel sorunlar nedeniyle devam ettirmemiz mümkün olmadı. "Love brand" olan markamı şimdi başka bir "Love Mark"a teslim etmekten son derece mutlu ve huzurluyum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.