Pazartesi 28.11.2016 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 28.11.2016 17:07

'Dövizini bozdur' kampanyasına yoğun ilgi

Doların 3.4 TL'ye, kadar yükselmesi üzerine sosyal medyada 'Dövizini bozdur, Türk Lirası'na sahip çık' kampanyası başlatıldı. Twitter'da #BOZDOLARI hashtag'i yoğun ilgi gördü.

SOSYAL MEDAYADA BÜYÜK YANKI BULDU

Doların 3.4 TL'ye, kadar yükselmesi üzerine sosyal medyada 'Dövizini bozdur, Doların artışının hızla devam etmesi üzerine sosyal medyada '#BOZDOLARI' hashtag'iyle başlatılan kampanyayla, başta dolar olmak üzere dövizin bozdurularak Türk Lirası'na yatırım yapmaları isteniyor.

'AVRUPA'NIN OYUNUNU BOZALIM' ÇAĞRISI

Paylaşımlarda 15 Temmuz'daki hain darbe girişiminde yaklaşık 8 milyar doların bozdurulup Türk Lirası olarak bankalara yatırıldığı hatırlatılarak, 'Avrupa'nın oyununu bozalım' çağrısı yapılıyor.

TÜRK LİRASI'NA SAHİP ÇIK' KAMPANYASI BAŞLATILDI

Kampanya kapsamında, "15 Temmuz'u kazandık, para ve dünya sevgisi millet olarak kaybettiriyor. Yakışmıyor bize. Dolar ve Euro'muzu bozduruyoruz, onlar aldırmadan biz saldırıyoruz. Bu bir vatandaşlık görevidir. Dövizi her zaman buluruz lakin vatanı bulamayız. Haydi Türkiye'm dövizini bodur kampanyasını başlatıyoruz" diye dolar ve Euro'nun üzerinin çizildiği fotoğraflarla paylaşımlar yapılıyor.Türk Lirası'na sahip çık' kampanyası başlatıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.