Salı 29.11.2016

Axa Sigorta müşteri memnuniyetinde iddialı

Axa Sigorta, müşterilerinin memnuniyetini ölçen müşteri memnuniyeti skorunu (CSAT) bu yıl %85.6'ya çıkardı. 800 kişinin davet edildiği Axa Sigorta geleneksel acenteler toplantısında söz alan Axa Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, kararlılıkla bölge müdürlüklerini güçlendirmeye devam ettiklerini belirtti. Şimşek acenteleriyle ne kadar yakın olurlarsa, acentelerinin de müşterilerine o kadar yakın olabileceğini, kalitenin de bu şekilde artabileceğini tespit etti. Şimşek sözlerine şöyle devam etti: "Müşteri memnuniyeti sonuçlarımıza bakıldığında son 5 yıldır, hiç %80'lerin altına düşmediğimiz gibi, %87 gibi oranları konuşuyoruz, 2016 yılının ilk yarısında yaptığımız araştırmada Axa Sigorta'nın müşteri skoru %85.6 çıktı. Dünya ölçeğinde, hizmet sektöründe, finans sektöründe %85'in üzerindeki rakamlar gerçekten kolay elde edilebilir sonuçlar değil. Axa Sigorta olarak yarının müşterisine hizmet etmeye hazırız ve bu doğrultuda dijital dönemin sunduğu tüm fırsat ve imkânları kullanıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.