Salı 29.11.2016

Simit Sarayı 10 farklı alana giriyor

Simit Sarayı, pideden dönere kadar 10 farklı marka çıkarmaya hazırlanıyor. Firma açacağı yeni market konseptiyle de Zorlu’daki Eataly’ye rakip olacak

Simit Sarayı'nın İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, Simit Sarayı'nın çatısı altında kuruyemişten dönere, kebaptan pideye ve kuru meyveye kadar 10 farklı alanda marka çıkaracaklarını ve bunların her birini zincirleştireceklerini söyledi. Bunun yanı sıra bu 10 markanın aynı yerde satılacağı Zorlu'daki gurme market Eataly'ye benzer bir konsept market de kuracaklarının altını çizen Abdullah Kavukcu, "Riyad'da 5 bin metrekarelik bir alanda ilk konsept marketimizi açacağız. Eataly'nin Türk versiyonunu yapıyoruz. Bu konsepti şimdilik yurtdışında yaygınlaştıracağız. Mağazada yer alacak bütün markaları kendimiz yaratmayı planlıyoruz" diye konuştu.

FON ŞİRKETİNE DÖNÜŞÜYOR
İşe ilk olarak dönerden başladıklarını ve Tadı Döner adında döner zinciri kurdukların belirten Kavukcu, "ABD ve Hollanda'da açmaya başladık. Suudi Arabistan'da 30 tane kuruyemişçi açıyoruz. Simit Sarayı'nı gıdada bir fon şirketi haline getiriyoruz. 2018'de firma çatısı altında 15 farklı marka olacak" dedi. Londra'da 14, Arabistan'da 60 mağazaya ulaştıklarını belirten Kavukcu, "Bu yıl 128 mağaza açtık, 3 bin 200 kişiyi işe aldık. 2017'de toplam 150 mağaza açmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.