Çarşamba 30.11.2016
Son Güncelleme: Çarşamba 30.11.2016

Fabrikası yok ama zeytinyağında marka

Kendi adını taşıyan markasıyla zeytinyağı üreten Rengin Suar, bu işte büyük başarıya ulaştı. 20 yıl süreyle uluslararası reklamcılık, halkla ilişkiler ve siyaset danışmanlığı yapan Suar, 'tadımkcılık eğitimi' sayesinde zeytinyağcı oldu. Suar'ın ne ağacı ne de zeytin fabrikası var. O sadece iyi zeytin buluyor, alıyor, güvendiği bir zeytinyağı fabrikasına götürüyor ve sıktırıyor. Sonra kendi adını verdiği markanın altında ambalajlayıp satıyor. Bu işlemin kendisine Ayvalık/Edremit Körfezi Bölgesi'nin en değerli ürünlerinden seçme fırsatını tanıdığını belirten Suar, "Zeytinin tarımı ve zeytinyağının üretim sürecinde ArGe'ye öncelik veriyor, laboratuvar analizi ve sağlıklı saklama koşullarına dikkat ediyorum. Amacım sektörde 'sağlıklılık' konusunda öne çıkmak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.