Çarşamba 21.12.2016

Lüks markaların yerine yerli markalar sırada

İstinyepark Genel Müdürü Uğur Berk, 15 Temmuz ve takip eden olaylar nedeniyle düşen turist sayısını yerli ziyaretçilerin kapattığını söyledi. Bu dönemde lüks ve alt gelir grubuna hitap eden markaların cirolarının yüzde 15-25 oranında arttığına dikkat çeken Berk, "AVM'de yabancı markaların çıktığı mağazalar için yerli markalar kuyruğa girdi. Yerliler krizi fırsata çeviriyor" dedi. Azeri ve Rus turistin yerini Arap turistin doldurduğunu vurgulayan Berk, "Çinli turist de Türkiye'ye gelmek istiyor ama yeterli uçuş yok. Konu bakanlık nezdinde görüşülüyor" dedi. Dış güçlerin güven ortamını sarsmaya çalıştığını vurgulayan Berk, "Türkiye'de yatırımı olan yabancılar hız kesmeden yatırımlarına devam ediyorlar. Bizim de İzmir'deki İstinyepark projemiz 2018'de açılacak" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.