Salı 27.12.2016

Koton 2017’de yüzde 42 büyüyecek

Almanya’daki ilk mağazasını Hamburg’da açan Koton’un Başkanı Yılmaz Yılmaz, “2017’de yüzde 42 büyüme hedefliyoruz” ded

Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, 2017'de 31'i yurtiçinde olmak üzere 67 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini söyledi. Koton'un bulunduğu ülke sayısını 2017'de 26'dan 29'a çıkaracaklarını vurgulayan Yılmaz, "2017'de ortalama yüzde 42 büyümeyi hedefliyoruz. Özellikle Batı Avrupa radarımızda olacak" dedi.

ÇOK YOLUMUZ VAR
Türkiye'de hazır giyim organize perakende pazarının toplam pazardan aldığı payın henüz yüzde 50'lerde olduğunu hatırlatan Yılmaz, "Batı ülkelerinde bu oran yüzde 80'lerde. Türkiye'de halen gidilecek çok yolumuz var. Onun için hızla büyümeye devam edeceğiz. Genç nüfusun tüketim alışkanlıkları ve potansiyeli düşünüldüğünde Koton'un önümüzdeki üç yıl içinde en az 2 kat büyüyeceğini söyleyebiliriz" dedi. 2016'da ise yüzde 35 büyüdüklerini vurgulayan Yılmaz, yurtiçinde 30, yurtdışında 45 olmak üzere 75 yeni mağaza açtıklarını ve bu mağazalarla yaklaşık bin 700 kişiye istihdam yarattıklarını belirtti. Yılmaz, "Yıl boyunca yurtdışında toplamda 45 mağaza açtık. Bu 45 mağaza ile 930 kişiye istihdam sağladık. Türkiye'ye 85 milyon, yurtdışına yaklaşık 103 milyon TL yatırım yaptık" diye konuştu. Yılmaz Yılmaz, Hamburg'un Spitalerstrasse caddesi üzerindeki Koton mağazasının açılışının ikinci gününde Koton'un 472 mağazası içinde en yüksek ciroyu yakaladığını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.