Çarşamba 25.01.2017

Müşteriler için her yer Akbank şubesi oldu

Teknolojiye yapılan yoğun yatırımlarla müşterilerin artık zamana ve mekâna bağlı kalmadan bankacılık hizmeti alabildiğini söyleyen Akbank Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, “Yaptığımız yatırımlarla her yer Akbank şubesi haline geldi” dedi

Mobil bankacılığa yaptığı yatırımlarla müşterilerin hayatına kolaylaştıran Akbank, teknolojinin desteğiyle 'zaman ve mekana' bağlı kalmadan hizmet vermeye başladı. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür yardımcısı Tolga Ulutaş, "Akbank olarak son dönem iletişimlerimizde de 'Her Yer Akbank Şubesi' temasını kullanarak bunu da 'Mobil'in bankası Akbank' sloganı ile güçlendirdik" dedi. Müşterilerle olan aylık ortalama etkileşimin şube ile kıyaslandığında 6 kat daha fazla olduğunu belirten Ulutaş, "Buna bağlı olarak da dizayn odaklı düşünerek müşteri deneyimini her geçen gün daha da geliştirmeye çalışıyoruz" dedi. Ulutaş, 'Mobil First' yani dijital hizmetleri öncelikli olarak mobil uygulamadan sunmak gibi bir felsefeye Türkiye'de ilk geçen banka olduklarını belirterek, "Uygulama dükkanlarında en çok beğenilen bankacılık uygulaması, bankacılık sektöründe mobil kanalda en hızlı büyüyen ve Avrupa'nın mobil bankacılık alanında en hızlı büyüyen bankaları arasındayız. Bu alandaki başarımız geçtiğimiz ay Harvard Üniversitesi'nde vaka olarak da işlendi" diye konuştu. Son bir yıl içinde dijital bankacılık kanallarını kullanan müşteri sayısının yüzde 30, Akbank Direkt Mobil kullanan müşteri sayısının ise yüzde 70 oranında büyüdüğünü anlatan Ulutaş, "Akbank Direkt Mobil'i kullanan müşterilerimizin içinde yalnızca bu kanaldan hizmet almayı tercih eden müşterilerimizin oranı ise yüzde 65 seviyesinde" dedi.
9 MİLYON KİŞİ TELEFONA İNDİRDİ
Toplam 9 milyondan fazla kişinin telefona indirdiği Akbank Direkt Mobil ile ödeme yapmanın daha kolay olduğunu söyleyen Ulutaş, Akbank Direkt'in, android telefonlarla kartsız alışveriş imkânı verdiğini söyledi. Ulutaş, en güvenli mobil ödeme teknolojisi olan Host Card Emulation'la Akbank Direkt Mobil yüklü telefonların kart kullanmadan alışveriş imkânı sunulduğunu söyledi.
ŞUBEYE GİTMEDEN KREDİ ALINABİLİYOR
Akbank Direkt Kredi'nin şubeye gitmeye gerek olmadan, baştan sonra dijital kanallardan kullandırılabilen bir ihtiyaç kredisi ürünü olduğunu belirten Ulutaş, şunları söyledi: "Akbank Direkt Krediye mobil uygulamamızdan sadece istenilen tutar ve vade girilerek hiçbir belge, imza olmadan ve şubeye gidilmeden başvurulabiliyor ve para saniyeler içerisinde hesaba yatıyor."
RAKAMLARLA AKBANK DİJİTAL UYGULAMASI
Akbank Direkt, tüm uygulama storelarında 4.5 puan alarak kullanıcıların en beğendiği bankacılık uygulaması.
2016'da yüzde 136 büyüme ile Akbank Direkt sadece mobilden hizmet alan dijital kullanıcı sayısını globalde en hızlı artıran uygulamalardan oldu.
Akbank Direkt uygulaması kullanıcıların mobilden yaptıkları aramalar pastasında, yüzde 29 ile birinci oldu.
Kredilerde % 300 büyüdü.
Her iki faturadan biri Akbank Direkt uygulamasından ödeniyor. "Mobil uygulamayı kullananların yoğun tercihlerinden biri de fatura ödeme. Mobilden yapılan fatura ödemeleri 11 kat arttı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.