Salı 31.01.2017

Çiftçinin 106 milyon liralık hasarını TARSİM ödüyor

Geçtiğimiz aralık ayı başından içinde bulunduğumuz ocak ayının ortasına kadar 20 bine yakın hasar ihbarı alan Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM), poliçe bitiş tarihleri doğrultusunda üreticiye 11 milyon lira hasar ödemesi yaptı. TARSİM, 95 milyon lira daha ödeme yapılacağını açıkladı

Tarım Sigortaları Havuzu'ndan (TARSİM) yapılan açıklamada, doğal afetler ve çeşitli riskler nedeniyle ürünleri ve hayvanları zarar gören sigortalı üreticilerden geçtiğimiz Aralık ayı başından Ocak ayının ilk yarısına kadar geçen dönemde, Türkiye genelinde ve tüm tarım sigortası branşlarında 20 bin adede yakın hasar ihbarı alındığı bildirildi. Yapılan açıklamada, ihbar nedenlerinde, Bitkisel Ürün Sigortası'nda don, sel-su baskını, dolu ve fırtına, Sera Sigortasında fırtına, dolu, kar ve dolu ağırlığı, Hayvan Hayat Sigortasında ise zorunlu kesim, yavru ölümü ve ölüm gibi nedenlerin, Antalya, Mersin, İzmir, Muğla, Hatay, Konya ve Balıkesir gibi illerin, portakal, buğday ve zeytin gibi ürünlerin ön plana çıktığı aktarıldı.
TARSİM ÜRETİCİNİN İMDADINA YETİŞİYOR
TARSİM açıklamasında şu bilgilere yer verildi: "TARSİM, üreticisinin imdadına her zaman olduğu gibi yetişmektedir. Tamamlanan hasar tespit çalışmaları neticesinde tazminat hesaplamaları yapılmıştır. Poliçe bitiş tarihleri doğrultusunda üreticilere 11 milyon lira ödenmiş olup, önümüzdeki günlerde 95 milyon lira daha ödeme yapılacaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.