Pazartesi 06.02.2017

19 cesur yürek

Autoshow, hem sektöre hem de ekonomiye hareket getirecek

Otomotiv dünyasının en büyük buluşması İstanbul Autoshow 2017'ye katılan firmalar belli olmaya başladı. 21-30 Nisan 2017 tarihlerinde TÜYAP Beylikdüzü'nde yapılacak fuara 19 marka katılıyor. Böylece fuara katılmayan firmaların sayısı ile katılanların sayısı eşitlendi. Autoshow 2017'ye katılan markalar şöyle: "Alfa Romeo, Aston Martin, BMW, Dacia, Fiat, Ferrari, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Lexus, Maserati, Mercedes- Benz, Nissan, Opel, Renault, Smart, Ssangyong ve Toyota." Autoshow'a katılma kararında, pazarın yüzde 10-15 daralacağı öngörüsüyle yapılan bütçe kısıtlamalarının etkili olduğu söyleniyor. Fuarların cazibesini kaybettiği gibi bir gerekçede dile getiriliyor. Ancak, fuarların da birer yatırım olduğu gerçeği gözden kaçırılıyor. Fuara katılan 19 marka bir taraftan 2017'de daralması beklenen otomotiv sektörünün gelişimine destek verirken, bir yandan da ekonomiye hareket getirecek. Firmaların fuar harcamaları birçok sektörde canlılık yaratacak, ekonomiye can suyu verecek. İstanbul Autoshow, bugün sadece Türkiye'nin değil Avrupa ve Ortadoğu'nun en büyük fuarlarından biri. 2006'da Uluslararası Otomotiv Üreticileri Derneği'nin takvimine alınan İstanbul, dünyaca kabul gören bir fuar haline geldi. Otomotiv fuarları içinde belli bir düzeye ulaşanların alındığı takvime girebilmiş olmak, Türkiye'nin uluslararası prestiji açısından da son derece önemli. Bu yüzden otomotiv sektörü temsilcileri ellerini taşın altına koyarak, Autoshow Fuarı'nın değerini artırmaları lazım.
KATILANLAR NE DİYOR?
FORD: "Katılımımızın ekonomimizin lokomotif sektörü olan otomotivin sürekli gelişimine de hizmet edeceğini düşünüyoruz."
TOFAŞ: "Autoshow, bir otomotiv ülkesi haline gelen Türkiye'nin yurtdışındaki prestiji açısından da önemli. Fuarları bir yatırım olarak görmek lazım."
OPEL: "Fuarın daha da güçlenerek uluslararası bir boyuta kavuşturulması önemli. Bunu yapabilirsek hem sektörümüz hem de ülkemiz adına başarı hanemize yazılacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.