Pazartesi 20.02.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 20.02.2017

Tüketici teknolojileri pazarı 50 milyara dayandı

Türkiye'de tüketici teknolojisi ürünleri pazarı, 2016'da bir önceki yıla göre yüzde 11.2 büyüyerek 47.2 milyar liralık ciroya ulaştı. Araştırma şirketi GfK'nın "GfK TEMAX Türkiye 2016 Dördüncü Çeyrek Sonuçları"na göre, bir önceki yılın aynı dönemine göre ciroda pozitif yönde büyüyen sektörler sırasıyla küçük ev aletleri tüketici elektroniği, telekomünikasyon ve büyük beyaz eşya olurken, ofis ekipmanları ve sarf malzemeleri, bilgi teknolojileri ile görüntüleme sektörleri daraldı. Tüketici teknolojisi pazarı geçen senenin dördüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 6.1 büyüme gösterdi. Söz konusu dönemde bu pazarın cirosu ise 12.3 milyar lira oldu. Sektörler itibarıyla bakıldığında telekomünikasyon sektörünün cirosu yılın dördüncü çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 7.8 artışla 5 milyar lira oldu. Bu sektörde büyüyen tek ürün grubu yine akıllı telefonlar oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.