Salı 28.02.2017

Türk Telekom 9’uncu kez sektörünün en değerlisi

Dünya Mobil Kongresi’nde Türk Telekom, ‘Telecoms 500’ listesinde 9’uncu kez üst üste ‘Türkiye’nin en değerli markası’ oldu. CEO Doany, “Tarihi bir rekora imza attık” dedi

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl yayımlanan ve dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını belirleyen 'Telecoms 500' 2017 listesi Barselona'da gerçekleştirilen Dünya Mobil Kongresi'nde açıklandı. Türk Telekom, 'Telecoms 500' listesinde 9'uncu kez üst üste 'Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası' oldu. Türk Telekom, Ocak 2016'da gerçekleştirdiği tek marka birleşmesi sonrası marka değerini yıllık bazda yüzde 11 oranında artırarak tüm zamanların en yüksek marka değerine ulaştı. Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany, Türkiye'nin en büyük marka dönüşümünün katkısıyla marka değerinde tarihi bir rekora imza attıklarını kaydetti. Doany, "Geçtiğimiz yıl mobil, internet, telefon, TV ve yenilikçi dijital servisleri Türk Telekom tek markası altında bir araya getirdik. Türk Telekom markasından aldığımız güç ve sunduğumuz ürün ve hizmetlerin başarısıyla, Telecoms 500'deki 'Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası' konumumuzu daha da sağlamlaştırdık" dedi.
TÜKETİCİYE FAYDA
Türk Telekom markasının değerini tüketicilere fayda olarak sunma vizyonuyla çalıştıklarını vurgulayan Doany sözlerini şöyle tamamladı: "2017'de de inovatif ürün ve hizmetlerimizle, müşterilerimizin her zaman, her yerde, kullandıkları her akıllı cihazda yanlarında olmaya ve marka değerimizi müşterilerimiz için faydaya dönüştürmeye devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.