Cuma 03.03.2017

4 yılda ikiye katlanacak

Migros Genel Müdürü Özgür Tort, “Kipa’yı satın almamız sektörümüze ve ülkemize güvenimizin net bir göstergesidir. Migros 4 yılda ikiye katlanacak” dedi

Migros'un, Kipa hisselerinin yüzde 95.5'ini satın alma süreci tamamlandı. Satın almayla ilgili değerlendirmede bulunan Migros Genel Müdürü Özgür Tort, "Son 6 yıldır çift haneli büyüyerek, satışlarımızı iki katına çıkarmıştık. Şimdi dört yılda iki kat büyüklüğü hedefliyoruz" diye konuştu.
MİGROS YENİ BİR EŞİK ATLADI
Migros'un Türkiye'de önemli bir büyüklüğe ulaşmış bir dünya markasının Türkiye'deki operasyonlarını devraldığını vurgulayan Tort, "Bu hem Migros için hem de Türk perakendesi için önemli bir eşik. Migros Türkiye ve çevre coğrafyalarda liderliğini sürdürmek için yeni bir boyut kazanıyor. Böylece Türk perakendesi önemli bir eşikten daha geçmiş oluyor" ifadelerini kullandı. 2016'da yurtiçi satış büyümelerinin bir önceki yıla oranla yaklaşık yüzde 20'ye ulaştığının altını çizen Tort, "Konsolide satışlarımız ise 11 milyar TL'yi aştı. Büyüme gücümüzü beslemek ve verimliliğimize katkı sağlamak amacıyla 20 milyon TL'lik yatırım yaparak Gebze'deki dağıtım merkezimizi tam akıllı sisteme geçirdik" dedi.
5 BİN 500 KİŞİYE İŞ SAĞLAYACAK
Bu yıl açılacak yeni mağazalarda 5 bin 500 kişiye daha istihdam sağlamayı hedeflediklerini belirten Tort, "Bünyemize katılan yaklaşık 6 bin çalışan ve 2017'deki kendi organik büyümemizle toplam istihdamımız 45 bini aşacak. Çalışanımıza da yılda 19 gün eğitim veriyoruz" diye konuştu.
MAĞAZA SAYISI BİN 782'YE ULAŞTI
Kipa satın almasıyla bünyesine 48 hipermarket, 48 süpermarket, 72 Express mağaza ekleyen Migros'un mağaza sayısı yurtdışı Ramstore'larla birlikte bin 782'ye ulaştı. Böylece Migros, 2017'de net satış alanını yurtdışı dahil yaklaşık 1.5 milyon metrekareye yükseltmeyi hedefliyor. Kipa'nın 20 ilde bulunan 26 AVM'si ile yurtiçi sayıyı 30'a ulaştıran Migros, bu şekilde Türkiye'nin en büyük AVM yatırımcılarından biri haline geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.