Pazartesi 06.03.2017 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 06.03.2017 16:58

Borsa İstanbul 91 bin puanı aştı!

Haftalardır 89 bin aralığında seyreden Borsa İstanbul yeni haftanın ilk gününde 90 bin puanın üzerine çıktı. Güne 90 bin 65 puandan başlayan BİST-100, öğle saatlerine doğru 91 bin 400 puanın üzerine çıktı. Endeks bugünkü performansı ile 28 Ocak 2015 tarihinden sonra en yüksek seviyeye ulaştı. Endeks 91 bin 800 seviyelerini geçmesi durumunda son 4 yılın en yüksek seviyelerini görmüş olacak

Son olarak 21 Ocak 2015 tarihinde 90 bin puanın üzerini aşan Borsa İstanbul, yaklaşık 25 ay sonra geçtiğimiz hafta perşembe günü (2 Mart) yeniden kritik seviyeyi aşmıştı.

EN SON 22 MAYIS'TA...
Son olarak 21 Ocak 2015 tarihinde 90 bin puanın üzerini aşan Borsa İstanbul, yaklaşık 25 ay sonra geçtiğimiz hafta perşembe günü (2 Mart) yeniden kritik seviyeyi aşmıştı. 2 Mart perşembe günü 90 bin 43 puanı gören BİST-100 Endeksi, bu seviyeleri geçecen son 25 ayın en yüksek seviyesini görmüş oldu.

Borsa İstanbul tarih yazıyor

91 BİN ÜZERİNİ GÖRDÜ!

BIST 100 endeksi öğleden sonra yüzde 1,4 artışla 91.400 puanın üzerini gördü.

TEPKİ ALIMLARI YÜKSELTTİ

Cuma günü yurt içinde açıklanan enflasyon verisinin beklentileri aşmasının ardından 89.365,33 puana kadar gerileyen BIST 100 endeksi, bu seviyelerden gelen tepki alımlarıyla kayıplarının bir kısmını telafi etse de günü yüzde 0,24 düşüşle 89.722,05 puandan tamamladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.