Perşembe 09.03.2017
Son Güncelleme: Perşembe 09.03.2017

BİM rekor kırdı, 20 milyar lira eşiğini aştı

Ucuz marketler zinciri BİM’in icra kurulu üyesi Galip Aykaç, 2016 yılında ilk kez 20 milyar lira eşiğini geçip rekor kırdıklarını söyledi

BİM İcra Kurulu Üyesi Galip Aykaç, 2016'da satış ve karlılıkta yüzde 15 artış yaşadıklarını ve satışta 20 milyar TL eşiğini geçtiklerini söyledi. Bu yıl 500 milyon lira yatırımla 500 BİM, 25 de FİLE mağazası açacaklarını belirten Aykaç, 3 bini BİM, 1.000'i FİLE mağazalarında olmak üzere yaklaşık 4 bin kişiye iş yaratacaklarını dile getirdi. Türkiye'de mağaza sayılarının 5 bin 623'ü bulduğunun altını çizen Aykaç, yurtdışındaki etkinliklerini de artıracaklarını belirtti. Geçen yıl Fas'ta 50, Mısır'da 75 yeni mağaza açtıkları bilgisini veren Aykaç, bu yıl da Fas'ta 60, Mısır'da ise 50 mağaza daha açacaklarını söyledi. BİM'in CFO'su Haluk Dortluoğlu ise yurtdışındaki mağazalarda henüz karlılığı sağlayamadıklarını ama yatırımlara uzun vadeli baktıklarını ifade etti. İran ile ilgili de planları olduğunun altını çizen Dortluoğlu, gerekli altyapı sağlandığı takdirde İran'a hızlı bir giriş yapmayı hedeflediklerini söyledi. Dortluoğlu, geçen yıl yüzde 15 büyümeyle 671 milyon liralık net kâra ulaştıklarını, bu yıl için büyüme hedeflerinin ise yüzde 15-18 aralığında olduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.