Pazartesi 27.03.2017

Generali’den yüz yüze dijital danışmanlık hizmeti

Generali sigorta, web tarayıcısı üzerinden gerçek zamanlı ses ve video iletişimi kullanımını sağlayan Gerçek Zamanlı İletişim teknolojisini (Web RTC) uygulamaya aldı. Generali Sigorta'nın sigorta müşterileri için çağrı merkezinde hayata geçirdiği Gerçek Zamanlı İletişim teknolojisi herhangi bir yazılım yüklemesi gerektirmiyor; bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlar üzerinden kolaylıkla kullanılabiliyor. Dijital dönüşümde iddialı olan Generali Sigorta, Çoklu Erişim projesinin bir uzantısı olarak kullanmaya başladığı Gerçek Zamanlı İletişim teknolojisiyle müşterilerine, gerçek Kişisel Sigorta Danışmanları'yla yüz yüze görüşme fırsatı sunuyor. Her türlü dosya ve ses paylaşımını mümkün kılan bu yaklaşım sayesinde müşteriler program ya da uygulama yüklemeden, telefon numarası çevirmeden, arama ve anında cevap kolaylığı ile tüm sigortacılık işlemlerini çok kolay bir şekilde kısa sürede tamamlayabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.